فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۸۲۵

مهمترین ویژگی‌های جوهر دستگاه بنر خوب چیست؟

مهمترین ویژگی‌های جوهر دستگاه بنر خوب چیست؟

اگر به دنبال استفاده طولانی مدت از دستگاه چاپ بنری هستید که برای آن هزینه زیادی صرف کرده‌اید و استهلاک این دستگاه برای شما مهم است، پس حتما به سراغ جوهر دستگاه بنر با کیفیت بروید. یک جوهر خوب، ماندگاری دستگاه شما را بیمه می‌کند و کیفیت محصول بسیار بالایی را به شما ارائه می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

همه دارندگان دستگاه بنر می‌دانند که کیفیت جوهر مورد استفاده در دستگاه، چه تاثیر زیادی بر طول عمر و ماندگاری دستگاه دارد. تعداد زیادی از افراد بوده‌اند که چه بسا از دستگاه‌های بسیار با کیفیت و گرانی استفاده کرده‌اند اما با خرید جوهر دستگاه بنر نامرغوب، هم کیفیت محصولشان کاهش پیدا کرده و هم برای تعمیرات دستگاه خود در بلند مدت، هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل شده‌اند. اگر به دنبال استفاده طولانی مدت از دستگاه چاپ بنری هستید که برای آن هزینه زیادی صرف کرده‌اید و استهلاک این دستگاه برای شما مهم است، پس حتما به سراغ جوهر دستگاه بنر با کیفیت بروید. یک جوهر خوب، ماندگاری دستگاه شما را بیمه می‌کند و کیفیت محصول بسیار بالایی را به شما ارائه می‌کند.

جوهر دستگاه بنر در چهار رنگ اصلی آبی، ارغوانی،زرد و مشکی در دسترس است که با استعاره CMYK آن را می‌شناسیم. البته امروزه دستگاه‌های چاپ بنر 5 و 6 رنگ هم موجود هستند که با همین 4 رنگ اصلی به رنگ‌های دیگر هم می‌رسند.

ویژگی‌های جوهر دستگاه بنر خوب

حالا که به اهمیت انتخاب جوهر خوب برای دستگاه چاپ بنر پی بردیم بیایید به ویژگی‌های یک جوهر خوب بپردازیم. پارامترهای مختلفی برای بررسی کیفیت جوهر وجود دارد که با هم آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

بوی جوهر

سالونت یکی از موادی است که در جوهر دستگاه بنر استفاده می‌شود. این ماده می‌تواند به روان‌تر شدن روند چاپ کمک کند و نقش حلال را در جوهر دارد. سالونت به دلیل قیمت ارزان‌تری که دارد در جوهر استفاده می‌شود. اما این ارزانی بی دلیل نیست! هر چه میزان سالونت در یک جوهر بیشتر باشد، بوی زننده‌تری دارد و می‌تواند مشکلات ریوی و پوستی زیادی را در مدت استفاده طولانی برای افراد ایجاد کند. علاوه بر آن سالونت باعث می‌شود مقاومت بنر در برابر نور بسیار کاهش پیدا کند و بنر در برابر آفتاب رنگ و جلوه خود را از دست بدهد. دیگر ضرر سالونت هم کاهش عمر مفید دستگاه است و ممکن است در آینده دستگاهتان به مشکل بربخورد.

پس هر چه بوی جوهر کمتر باشد، سالونت آن کمتر است و کیفیت بهتری دارد.

تاریخ تولید و انقضای جوهر

جوهرهای چاپ، بلافاصله بعد از سررسید تاریخ انقضا بلااستفاده می‌شوند. ابدا نباید از جوهرهای بدون تاریخ انقضا استفاده کرد چون آسیب‌های جبران ناپذیری به دستگاه چاپ وارد می‌کنند. خرید جوهرهای چاپ با تاریخ انقضای دورتر می‌تواند به سلامت دستگاه شما و کیفیت بهتر محصولاتتان کمک کند.

سابقه فروش جوهر

هر چه سابقه حضور یک برند جوهر در بازار بیشتر باشد، نشان دهنده این است که کیفیت بیشتری دارد و رضایت مشتریان گسترده‌تری را کسب کرده است. پس به دنبال جوهرهایی باشید که امتحان خود را در بازار پس داده‌اند و افراد بیشتری در حوزه شما از آن‌ها استفاده می‌کنند.

629

این سه ویژگی، اصلی‌ترین مواردی هستند که برای استفاده از جوهر باید در نظر داشته باشید و اگر این‌ها را رعایت کنید، می‌توانید یک کیفیت مناسب برای دستگاه خود ایجاد کنید و از هرگونه آسیب ناخواسته به دستگاه گرانقیمتتان جلوگیری کنید. اگر به دنبال یک فروشنده معتبر در زمینه جوهر دستگاه بنر، جوهر اکوسالونت و جوهر دی تی اف هستید، می‌توانید از بنرپارت کمک بگیرید که سال‌های زیادی است در این زمینه فعالیت می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.