فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۱۴۰

صندوق املاک و مستغلات "کلید" آگاه

جدیدترین راهکار سرمایه‌گذاری در بازار املاک

جدیدترین راهکار سرمایه‌گذاری در بازار املاک

صندوق املاک و مستغلات یکی از جدیدترین ابزارهای سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات است که سودی متناسب با رشد این بازار، با حداقل سرمایه، برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. صندوق املاک و مستغلات آگاه به عنوان یکی از جدیدترین راه‌کارهای سرمایه‌گذاری، در تاریخ 7 تا 10 مهر ماه با نماد "کلید" پذیره‌نویسی خواهد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

در نظر داشته باشید که بازار مسکن در ایران همواره به عنوان یکی از بهترین و مطمئن‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری شناخته می‌شده است، اما در سال‌های اخیر با توجه به رشد قیمت‌ها و تورم گسترده، ورود به بازار مسکن به سرمایه اولیه زیادی نیاز دارد که دست‌یابی به آن خصوصا برای جوانان سخت به نظر می‌رسد. صندوق املاک و مستغلات "کلید" آگاه به عنوان جدیدترین راهکار سرمایه‌گذاری، این امکان را فراهم کرده تا علاقه‌مندان بازار مسکن، با کمترین سرمایه بتوانند از سود این بازار بهره‌مند شوند و از تورم این بازار برای خرید مسکن جا نمانند.

صندوق املاک، راهکار سرمایه‌گذاری با حداقل سرمایه

همان طور که اشاره کردیم، جذابیت بازار املاک همواره مورد توجه طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران قرار داشته است. در این بازار پویا، فرصت‌های متعددی برای کسب سود وجود دارد، اما استفاده از این راهکارها نیاز به سرمایه اولیه بالایی دارد که چالش‌های مختلفی در این مسیر برای علاقه‌مندان ایجاد کرده است. صندوق‌ املاک و مستغلات "کلید" آگاه با هدف پاسخگویی به نیاز متقاضیان برای بهره‌مندی از رشد بازار املاک و عبور از این چالش‌ها به بازار سرمایه معرفی شده‌اند. این صندوق‌ها در بازارهای مالی جهانی بیش از 50 سال است که طرفداران زیادی به دست آورده‌اند و از بازدهی بالایی برخوردار هستند. به مرور، صندوق‌های املاک به بازار سرمایه کشور ما هم راه یافته و فرصتی برای کسب سود از این بازار پویا را فراهم کرده است. این صندوق‌ها برای معامله‌گران بازار، زمینه‌ای برای کسب سود با ریسک کنترل‌شده فراهم می‌کند و در عین حال تنوعی در پورتفوی سرمایه‌گذاری آن‌ها ایجاد خواهد کرد. به علاوه، افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها‌، سپر تورمی برای دارایی‌های خود ایجاد و رشدی هماهنگ با رشد بازار مسکن را تجربه کنند.

صندوق "کلید" آگاه به عنوان جدیدترین صندوق املاک بازار سرمایه، در تاریخ 7 مهرماه 1403 پذیره‌نویسی خواهد شد. مدیریت پورتفوی این صندوق به عهده شرکت سبدگردان آگاه است که کارنامه‌ای درخشان در مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارد. صندوق املاک و مستغلات "کلید" از نوع ETF است و علاقه‌مندان می‌توانند سرمایه‌گذاری خود را در تاریخ ذکر‌شده، با جست‌وجوی نماد کلید در تمامی پلتفورم‌های معاملاتی آغاز کنند. همچنین اطلاعات تکمیلی در مورد صندوق "کلید" آگاه را می‌توانید در درگاه‌های اطلاع‌رسانی این کارگزاری مشاهده کنید.

ویژگی‌های صندوق کلید آگاه

صندوق "کلید" آگاه بستری برای کسب سود متمرکز از رشد بازار املاک و مستغلات برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. پورتفوی این صندوق با توجه به قوانین بازار سرمایه به دارایی‌هایی با ویژگی مشخص با کاربری‌هایی چون مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و ...  اختصاص می‌یابد و دست کم ۷۰ درصد از دارایی‌های تجمیع‌شده در سبد صندوق کلید، به خرید و فروش دارایی‌های غیرمنقول یا اجاره املاک به نفع صندوق اختصاص می‌یابد.

مدیران صندوق، میزان باقی مانده از این پورتفو را به اوراق با درآمد ثابت، صندوق‌های درآمد ثابت یا سپرده‌های بانکی اختصاص می‌دهند. با این روش، ریسک سرمایه‌گذاری در این صندوق کنترل خواهد شد.

سرمایه‌گذاری در صندوق کلید آگاه، نیاز به سرمایه اولیه کلان ندارد. همه فعالان بازار بورس و علاقه‌مندان به بازار املاک می‌توانند این سرمایه‌گذاری را با حداقل 100 هزار تومان، آغاز کنند و از رشد بازار پویای املاک بهره‌مند شوند. از دیگر ویژگی‌های صندوق املاک و مستغلات "کلید" آگاه، می‌توان به این نکته اشاره کرده که این صندوق چالش‌های معامله مستقیم ملک را برای خریداران از میان برداشته است. سرمایه‌گذاران درگیر استعلام‌های مختلف ثبتی و شهرداری نمی‌شوند و فرایند‌های انتقال مالکیت و چالش‌های‌ آن را نیز تجربه نمی‌کنند؛ در عین حال که نقدشوندگی واحدهای این صندوق بسیار بیشتر از معامله مستقیم یک ملک در بازار سرمایه است.

رشد بازار املاک را از دست ندهید!

طیف گسترده‌ای از جوانان و سرمایه‌گذاران به بازار املاک علاقه‌مند هستند اما به دلیل محدودیت‌ در سرمایه اولیه، از رشد این بازار بی‌بهره مانده‌اند. صندوق‌های املاک فرصتی استثنائی برای بهره‌مندی از این بازار را فراهم کرده‌اند. در کنار این که بازار املاک همچنان برای سرمایه‌گذاری بسیار جذاب است، تحلیل‌گران پیش‌بینی‌های روشنی از  آینده این ابزار نوین سرمایه‌گذران دارند و پیش‌بینی می‌شود در آینده به یکی از ابزارهای جدی و مهم بازار املاک تبدیل شود.

علاقه‌مندان به بازار املاک می‌توانند در پذیره‌نویسی جدیدترین صندوق املاک و مستغلات بازار سرمایه با نام صندوق "کلید" آگاه از تاریخ 7 الی 10 مهر ماه از طریق تمامی سامانه های معاملاتی اقدام نمایند.   

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.