فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۵۳۶

ریسک‌سنجی و پیشنهاد سرمایه‌گذاری آنلاین جدید‌ترین خدمت سایت مشاور‌سرمایه‌گذاری ترنج

ریسک‌سنجی و پیشنهاد سرمایه‌گذاری آنلاین جدید‌ترین خدمت سایت مشاور‌سرمایه‌گذاری ترنج

جدید‌ترین ابزار راهنمای سرمایه‌گذاری شرکت ترنج، ریسک‌سنجی و ارائه پرتفوی پیشنهادی آنلاین از طریق وب‌سایت ترنج در دسترس همگان قرار گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز،

تعیین اهداف و سنجش ریسک نخستین مرحله سرمایه‌گذاری در بازار‌سرمایه می‌باشد. ریسک‌سنجی آنلاین شرکت ترنج با در نظر گرفتن: مبلغ، مدت‌زمان، سطح ریسک، شغل و سن، پرتفوی پیشنهادی سرمایه‌گذاری به افراد را ارائه می‌دهد.

ابزار ریسک‌سنجی و پیشنهاد سرمایه‌گذاری قابل استفاده برای تمامی افراد جامعه است، برخلاف تصور عموم بورس صرفا برای افراد پر‌ریسک و خرید سهام نیست بلکه صندوق‌ها امکان سرمایه‌گذاری با ریسک حداقلی شبیه بانک، سرمایه‌گذاری در شمش و سکه طلا و همچنین سهام با ریسک مضاعف و اعتبار مالی را برای انواع سلایق فراهم کرده است.

*برای تعیین ریسک و دریافت پیشنهاد سرمایه‌گذاری از طریق سایت ترنج اقدام کنید که شامل سه مرحله است:

  • پاسخ به ۸ سوال پرسشنامه
  • دریافت پرتفوی یا سبد سرمایه‌گذاری پیشنهادی
  • آنالیز آخرین بازدهی پرتفوی یا سبد

مرحله اول؛ پرسشنامه

در این مرحله افراد به ۸ سوال ۴ گزینه‌ای پاسخ می‌دهند و مبلغ، مدت‌زمان، سطح ریسک، شغل، سن و… سرمایه‌گذاری مشخص می‌شود.

657

 

مرحله دوم؛ سبد‌سرمایه‌گذاری

در مرحله دوم هوش مصنوعی با آنالیز پاسخ‌های افراد و همچنین آنالیز بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سبد پیشنهادی سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد. کل این فرآیند در کمتر از ۱۰ ثانیه زمان می‌برد.

654

 

مرحله سوم؛ آنالیز بازدهی سبد

طبیعتا افراد پس از مدتی می‌خواهند نتیجه سرمایه‌گذاری خود را ببیند و یا با گذشت زمان میزان ریسک و اهداف سرمایه‌گذار دچار تغییر می‌شود، بدین منظور اولین بار که افراد فرآیند ریسک‌سنجی را در سایت ترنج انجام می‌دهند یک صفحه اختصاصی در سایت برای آنها ایجاد می‌شود.

در صفحه‌ اختصاصی که برای سرمایه‌گذاران در سایت ترنج ایجاد می‌شود آنها می‌توانند نتیجه بازدهی پرتفوی پیشنهادی خود را ببینند و اگر بخواهند ریسک خود را کاهش یا افزایش دهند و مبلغ سرمایه‌گذاری را تغییر دهند، می‌توانند دوباره ریسک‌سنجی کرده و این‌بار پیشنهادات تغییرات پرتفوی قبلی را دریافت کنند.

655

ترنج امکان مشاوره رایگان سرمایه‌گذاری تلفنی نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است که از طریق تماس با شماره ۰۲۱۷۹۳۲۶ قابل انجام است

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.