فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۰۶۱

شعبه جدید میلی افتتاح شد؛ اولین شعبه میلی با امکان فروش زیورآلات طلا با میلی

شعبه جدید میلی افتتاح شد؛ اولین شعبه میلی با امکان فروش زیورآلات طلا با میلی

میلی، با افتتاح شعبه جدید خود، گامی دیگر در جهت ارائه بهترین خدمات و محصولات با طراحی‌های به‌روز و کیفیت بی‌نظیر برداشته است.

به گزارش تجارت نیوز،

میلی به عنوان محبوب ترین سامانه خرید و فروش آنلاین طلا به سرعت در حال تاسیس شعب جدید خود در سراسر کشور است. در این راستا، دومین شعبه تحویل طلای آبشده و اولین شعبه فروش مصنوعات و زیورآلات طلای میلی در تاریخ پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ افتتاح شد.

این شعبه در شرق تهران (پاساژ سون سنتر در منطقه نارمک هفت حوض) قرار گرفته، جایی که کاربران می‌توانند علاوه بر دریافت حضوری طلای آبشده‌ی درخواستی از اپلیکیشن میلی، طلا و جواهر دلخواه خود را از میان هزاران مدل موجود در این شعبه، انتخاب کنند.

تا پیش از افتتاح این شعبه، کاربران برای دریافت حضوری طلای آبشده، باید پس از ثبت درخواست در اپلیکیشن میلی، به اولین خزانه میلی واقع در پاساژ شمس‌العماره تهران مراجعه می‌کردند.

اما جذاب‌ترین قابلیت شعبه جدید میلی که اولین فروشگاه میلی یا همان میلی شاپ را از سایر فروشگاه‌های طلا جدا می‌کند، امکان پرداخت با میلی است. بدین‌صورت که شما می‌توانید با طلایی که در وب‌سایت یا اپلیکیشن میلی خریده و سود کسب کرده‌اید، زیورآلات بخرید. این موضوع به افراد مختلف جامعه کمک می‌کند تا بتوانند با کمترین هزینه، روی طلای آب شده سرمایه‌گذاری کرده و سپس بتوانند با سوددهی و رسیدن به رقم مورد نظر، اقدام به خرید زیورآلات یا مصنوعات طلا کنید.

بنابراین به طور کلی کاربران میلی از طریق شعبه جدید میلی‌شاپ به ۲ امکان زیر دسترسی خواهند داشت:

۱. دریافت طلای خریداری شده از سامانه میلی:

کاربران می‌توانند پس از ثبت‌نام و احراز هویت در سایت و اپلیکیشن میلی، با خرید طلا و ثبت درخواست دریافت فیزیکی طلا، طلای خود را با مراجعه به این شعبه‌ی میلی دریافت کنند.

میلی 2

۲. خرید زیورآلات طلا با کمترین اجرت و معاف از مالیات:

همچنین کاربران میلی در طول زمان با پس‌انداز طلا در حساب میلی خود، به کمک پرداخت مستقیم از درگاه میلی این امکان را خواهند داشت که هر زمان اراده کردند، با مراجعه به این شعبه از میلی‌گلد با موجودی طلای خود، طلا و جواهر و زیورآلات خریداری کنند.

میلی 3

در این شعبه جدید، میلی مجموعه‌ای بی‌نظیر از جدیدترین و زیباترین طراحی‌های طلا و جواهرات را تحت برندهای معتبر و معروف، با قیمت کاملا شفاف و کمترین اجرت ممکن در بازار، با سود ناچیز و بدون مالیات به نمایش گذاشته است. کاربر در صورتی که از فروشگاه میلی شاپ کالای مورد نظر خود را با میلی خریداری کند، همواره ۲ درصد تخفیف خواهد داشت. مدل‌هایی که همگام با ترندهای روز ایران و جهان ساخته شده‌اند. این فروشگاه با تمرکز بر جزئیات و کیفیت، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، تیم مجرب میلی‌شاپ آماده است تا مشاوره‌های تخصصی به مشتریان ارائه کند. برای افرادی که به دنبال زیورآلات خاص و اختصاصی هستند، مراجعه به این شعبه از میلی‌شاپ بهترین گزینه خواهد بود.

افتتاح شعبه جدید این برند فرصتی عالی برای مشتریان جدید و قدیمی است تا از نزدیک با مجموعه‌های ویژه و انحصاری میلی‌شاپ آشنا شوند. با بازدید از این شعبه، می‌توانید به راحتی جواهری انتخاب کنید که بازتاب‌دهنده سلیقه و سبک زندگی شما باشد.

آدرس شعبه جدید:

تهران، نارمک، مرکز خرید سون سنتر، طبقه اول، واحد ۱۰۲، فروشگاه میلی شاپ (Milli Shop)

ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه ۱۰ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۰:۳۰

شماره تماس:

۰۲۱-۷۷۹۵۲۳۰۷

میلی، با افتتاح شعبه جدید خود، گامی دیگر در جهت ارائه بهترین خدمات و محصولات با طراحی‌های به‌روز و کیفیت بی‌نظیر برداشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.