فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۰۸۷

نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت (راهنمای ۰ تا ۱۰۰ رایگان)

نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت (راهنمای 0 تا 100 رایگان)

اگر از ایردراپ‌های تلگرامی استفاده می‌کنید و یا برای جابه‌جایی تتر روی شبکه TRC20 به ترون نیاز دارید، می‌توانید داخل تراست ولت خود نیز تتر را به ترون تبدیل کنید. اما نکته بسیار مهمی که همواره باید مدنظر قرار دهید، کارمزد تبدیل آن است که معمولا عدد بالایی دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

در صورتی که از قابلیت خرید ترون سریع در صرافی‌های معتبر استفاده کنید، دیگر نیازی به تبدیل ترون در تراست ولت نخواهید داشت و به مراتب کارمزد کمتری پرداخت می‌کنید. با این حال اگر هنوز هم به دنبال روش تبدیل تتر به ترون در تراست ولت هستید، تا پایان این پست آموزشی همراه ما باشید.

تبدیل usdt به trx در تراست ولت

اگر قصد تبدیل مقدار خاصی ترون دارید، حتما به فی تبدیل آن نیز توجه کنید. عبارت "Provider Fee" نشان دهنده کارمزد تبدیل شما می‌‌باشد. گاها افراد به نرخ تبدیل بالا نگاه نمی‌کنند و تبدیل تتر به ترون را انجام میدهند، اما زمانی که موجودی خود را داخل کیف پول خود نگاه می‌کنند، متوجه می‌شوند که ارز دیجیتال حساب آن ها اندکی کمتر است.

  • دومین گزینه در پایین صفحه اپلیکیشن تراست ولت به نام «Swap» را انتخاب کنید. برخی از نسخه‌های تراست ولت داخل سیستم عامل ios به جای عبارت swap از عبارت "DEX" استفاده می‌کند.
  • در صورتی که به صفحه «Hot Tokens» منتقل شدید مجدد بخش «Swap» را انتخاب کنید.
  • در بخش «From» عبارت usdt را انتخاب کنید. دقت کنید که اگر چند نماد تتر به شما نشان داد، گزینه ای را انتخاب کنید که در مقابل آن موجودی دلاری شما ثبت شده است.
  • سپس در بخش «To» هر نوع ارز دیجیتالی که مد نظر شما است را انتخاب می‌کنید که در این بخش TRX به معنی ترون هدف اصلی ما خواهد بود.
  • در پایین صفحه هزینه انتقال تراکنش و مبلغ نهایی به شما نمایش داده خواهد شد. به عبارت "maximum received" نگاه کنید. این عدد همان موجودی شما پس از تایید خواهد بود و نیاز نیست که با بالای صفحه توجه کنید.

تبدیل تتر trc20 به bep20 در تراست ولت

801

برخی مواقع افراد برای جابه‌جایی تتر به حساب خود کارمزد بسیار بالایی پرداخت می‌کنند و این موضوع برای آن ها آزار دهنده است. برای این منظور کافیست ما تتر داخل حساب خود را از روی شبکه ترون خارج کنید و روی شبکه بایننس اسمارت چنج تبدیل خود را انجام دهید. در این صورت کارمزد معاملات شما به صورت قابل توجه کاهش پیدا خواهد کرد. البته اگر در صرافی تتر را به روی شبکه bep20 جابه‌جا کنند مشکل آن ها حل خواهد شد و به سادگی می‌توانند با کارمزد بسیار کمتر تتر خود را به ترون تبدیل کنند. حتی برای جابه‌جایی ارز دیجیتال خود می‌توانید کارمزد شبکه را بواسطه BNB پرداخت کنید که در این روش انتقال آن ها نیز در مدت زمان بسیار کوتاهتری انجام خواهد شد.

خرید ترون در تراست ولت

خرید ترون در تراست ولت

برخی مواقع در مورد " نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت" اطلاعات کافی دارید، اما مشکل اصلی نداشتن ترون برای پرداخت کارمزد شبکه می‌‌باشد و یا عملیات تبدیل شما با اختلال مواجه می‌شود. در این مواقع بهترین استراتژی تبدیل دیگر ارزهای دیجیتال به ترون می‌‌باشد. اگر داخل کیف پول خود ایردراپ‌های مختلف را دریافت کنید و به سادگی از طریق بخش «Swap» یا «Dex» می‌توانید تبدیل خود را انجام دهید. در صورتی که ارز دیجیتال شما در یک شبکه دیگر باشد و بخواهید آن را به شبکه ترون انتقال دهید، ممکن است که کارمزد بالایی پرداخت کنید. به همین دلیل حتما در زمان انتقال فی شبکه را چک کنید که دچار مشکل و اختلال نشوید و بتوانید به سادگی  خرید ترون در تراست ولت را تجربه کنید.

تبدیل تتر trc20 در تراست والت

برخی مواقع تتر داخل حساب شما وجود دارد، اما نمی‌توانید آن را به ترون تبدیل کنید. علت این موضوع می‌تواند عوامل مختلفی باشد که در ادامه بررسی خواهیم کرد. اما مهمترین نکته‌ای که اغلب نادیده می‌گیرند و برای تبدیل ارز دیجیتال و یا انتقال ارز دیجیتال از تراست ولت دچار چالش می‌شوند دسترسی به اینترنت بین الملل می‌‌باشد. برخی مواقع داخل کیف پول موجودی برای تبدیل دارید اما با اینترنت داخلی به حساب خود وصل می‌شوید و برای تایید تراکنش خود نمی‌توانید فرایند نهایی را که تایید تراکنش است، انجام دهید. سعی کنید دسترسی به اینترنت بین الملل را بررسی کنید تا دچار چالش نشوید.

اختلال در شبکه اصلی

تبدیل تتر به ترون در تراست ولت روی شبکه TRC20 انجام می‌شود، در صورتی که شبکه ترون در تراست ولت شلوغ باشد، تراکنش به درستی ثبت نمی‌شود. برخی مواقع ممکن است که تراکنش ثبت شود اما در لیست انتظار قرار گیرد. معمولا موجودی از حساب کسر می‌شود و در لیست تبدیل نیز قرار می‌گیرد، اما تراکنش نهایی پس از تایید و ارسال نوتیفیکیشن Swap انجام می‌شود که این فرآیند نیز 1 تا 2 ساعت زمان میبرد و گاها به دلیل به روز رسانی نودهای فعال شبکه ترون در تراست ولت می‌‌باشد.

کمبود ترون جهت پرداخت کارمزد شبکه

در صورتی که تتر ERC20 و یا تتر BEP20 داخل حساب خود داشته باشید، جهت تبدیل تتر به ترون در تراست ولت باید کارمزد خود را به صورت ترون پرداخت کنید. اگر داخل حساب کاربری شما ترون موجود نباشد، به این معنی است که هزینه شبکه اصلی را نمی‌توانید پرداخت کنید. برخی مواقع امکان تبدیل دیگر ارزهای دیجیتال به ترون نیز وجود ندارد باید با خرید سریع ترون اول موجودی ترون تراست ولت را اندکی افزایش دهید و در نهایت نیز تراکنش اصلی را ثبت نمایید.

استفاده از نسخه قدیمی تراست ولت

اغلب کسانی که از تراست ولت به عنوان کیف پول اصلی خود استفاده می‌کنند، آن را روی یک گوشی خاص نگهداری می‌کنند که دسترسی کمی به اینترنت دارد. آن ها برای تامین امنیت تراست ولت خود آپدیت خودکار برنامه‌ها را غیر فعال می‌کنند تا مشکلی برای حساب آن ها رخ ندهد. در این حالت حتی اگر به تراست ولت وصل شوند و موجودی آن ها برای تبدیل تتر به ترون کافی باشد، جهت انجام تراکنش با محدودیت مواجه می‌شوند. همواره از به روز بودن نسخه تراست ولت خود اطمینان داشته باشید و در نهایت تبدیل تتر به ترون را انجام دهید.

عدم نمایش تتر trc20 در تراست ولت

برخی مواقع داخل حساب شما تتر وجود دارد، اما برای تبدیل به ترون آن را نمایش نمیدهد، حتی زمانی که صفحه اصلی را به روز رسانی می‌کنید داخل دارایی شما موجودی دقیق تتر ذکر شده است، اما نمی‌توانید تتر مورد نظر خود را تبدیل کنید. در چنین مواقعی باید موجودی ترون خود را بررسی کنید.

اگر موجودی ترون اولیه داخل کیف پول تراست ولت شما کمتر از 10 عدد باشد، موجودی تتر حساب اصلی در زمان تبدیل تتر به ترون نمایش داده نمی‌شود. حتی اگر 10 هزار تتر داشته باشید، باید میزان ترون حساب اصلی بیش از 10 عدد باشد. برخی  مواقع افراد از صرافی اصلی تراست ولت ترون خریداری می‌کنند که نرخ تبدیل بسیار بالایی دارد و خرید از یک صرافی متمرکز داخلی نتایج به مراتب بهتری دارد.

در این پست آموزشی سعی کردم به صورت جامع و کامل "نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت" را آموزش دهیم. به یاد داشته باشید که برای تبدیل تتر TRC20 و یا انتقال آن نیز به یک موجودی اولیه ترون نیاز خواهید داشت. در صورتی که قصد تبدیل حجم قابل توجهی تتر به ترون دارید، حتما فی شبکه و کارمزد آن را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشید.

 برخی مواقع افراد اگر تتر را به صرافی انتقال دهند و فرآیند تبدیل را داخل صرافی متمرکز انجام دهند، به مراتب کارمزد کمتری پرداخت خواهند کرد. اگر سوال و چالشی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید تا پاسخ آن را در کوتاهترین زمان ممکن به دست آورید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.