فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۵۸۲

نخستین روز نمایشگاه بین المللی پوشاک با حضور موفق برند زاگرس پوش

نخستین روز نمایشگاه بین المللی پوشاک با حضور موفق برند زاگرس پوش

نمایشگاه بین‌المللی ایران مد به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد صنعت پوشاک کشور، هم‌اکنون با حضور گسترده برندها و تولیدکنندگان برجسته در حال برگزاری است.

به گزارش تجارت نیوز،

این رویداد تنها به معرفی برندهای پوشاک محدود نمی‌شود، بلکه سایر نقش‌آفرینان کلیدی زنجیره تولید و عرضه پوشاک کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند. محصولاتی از جمله پوشاک، پارچه، اکسسوری و سایر ملزومات مرتبط، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. یکی از برندهای محبوب حاضر در این رویداد، برند "زاگرس پوش" می‌باشد که در نخستین روز با استقبال بسیار زیادی روبرو شد.

حضور متفاوت زاگرس‌پوش در دوازدهمین نمایشگاه ایران مد

برند زاگرس‌پوش طی ادوار گذشته نیز در نمایشگاه پوشاک شرکت کرده است، و در هر دوره کوشیده از خدمات نوین خود رونمایی کند. در نمایشگاه ایران مد 1403 نیز زاگرس پوش با رونمایی از کلکسیون جدید لاین "زاگرس پلاس" حضور متفاوتی را در اولین روز از نمایشگاه رقم زد. این برند با معرفی کلکسیون "زاگرس پلاس" در نمایشگاه پوشاک امسال، به دنبال ارائه محصولاتی باکیفیت و ماندگار است. این کلکسیون با پارچه‌های مرغوب از کشورهای برجسته در صنعت پارچه، همچون: ترکیه، ایتالیا و ایران، درصدد است تا جایگاه خود را در بازار مد و پوشاک مستحکم‌تر کند. توجه به جزئیات در طراحی و ماندگاری، محصولات "زاگرس پلاس" را به گزینه‌ای برتر برای مشتریان خاص‌پسند تبدیل کرده است.

زاگرس‌پوش؛ برندی با دو دهه تجربه در صنعت پوشاک

زاگرس‌پوش با بیش از بیست سال فعالیت موفق در صنعت پوشاک، نامی آشنا و معتبر در تولید محصولات باکیفیت است. این برند با کارخانه‌ای مدرن در بروجرد، موفق به تولید انواع پوشاک مردانه و زنانه شده است. ظرفیت تولید این مجموعه شامل بیش از ۵۰۰ دست کت و شلوار و ۶۰۰ ثوب پیراهن مردانه در هر شیفت است که نشان از قدرت‌مندی آن در تولید البسه دارد.

مد1

این برند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تجهیزات پیشرفته همواره تلاش کرده است تا با بالاترین استانداردهای کیفی به ارائه خدمات بپردازد و به نیازهای متنوع مشتریان خود پاسخ دهد.

کت و شلوار رسمی (کلاسیک) از جمله محصولاتی است که برند زاگرس‌پوش در تولید و طراحی آن تجربه و سابقه درخشانی دارد. طراحان این برند کوشیده‌اند مطابق فرهنگ و نیاز جامعه طرح‌های شیک و ماندگاری ارائه کنند.

به نقل از زاگرس‌پوش:

کت شلوار، لباسی است که همواره در بین مردان به عنوان نماد شیک پوشی و البته  پوشش رسمی تلقی می‌شود

خدمات متنوع برند زاگرس‌پوش

زاگرس‌پوش با تمرکز بر کیفیت، تنوع و خدمات مشتری‌مدارانه، به‌عنوان یکی از برترین برندهای پوشاک در ایران شناخته می‌شود. این برند با تلاش برای جلب رضایت مشتریان و ارائه راهکارهای متنوع، به دنبال ایجاد یک تجربه خرید متفاوت و ماندگار است. از خرید لباس‌های رسمی و اداری گرفته تا خدمات شخصی‌دوزی و مشاوره استایل، این مجموعه همواره می‌کوشد تا بهترین‌ها را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. در ادامه به معرفی برخی از خدمات مهم این برند می‌پردازیم:

  1. فروش سازمانی:

مجموعه زاگرس‌پوش از شبکه فروش و خدمات گسترده‌ای در سراسر کشور بهره می‌برد. بیش از 15  فروشگاه در کنار سایت فروش آنلاین که دسترسی به محصولات را برای مشتریان آسان کرده است.

زاگرس پوش توانسته است در سال‌های اخیر با ارائه محصولات باکیفیت در قالب لباس فرم و هدایای مناسبتی به بیش از 1000 سازمان، اعتمادآن‌ها را جلب کند.

سازمان‌ها با خرید از زاگرس‌پوش، از مزایای مختلفی برخورد می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

تضمین بهترین قیمت همراه با بالاترین کیفیت

شخصی‌دوزی یک به یک صنعتی برای همه افراد سازمان

شعب متعدد حضوری و آنلاین برای دسترسی راحت کارکنان

دریافت بن، اعتبار و تخفیف‌های جذاب سازمانی در خرید عمده

امتیازات متعدد و دائمی باشگاه مشتریان زاگرس برای کارکنان سازمان

  1. دوخت اختصاصی در دپارتمان شخصی دوزی

شخصی‌دوزی در صنعت پوشاک به معنی دوخت و طراحی لباس سفارشی برای افراد است که همه‌چیز مطابق اندام، سلیقه و علایق شما پیش می‌رود.

در دپارتمان شخصی‌دوزی زاگرس‌پوش، تمام امکانات فراهم شده است که لباسی کاملا متناسب با اندام شما طراحی شود. این سفر با انتخاب پارچه شروع می‌شود، پس از انتخاب پارچه مورد پسند ، مختصصان این مجموعه جهت ارائه مشاوره با شما در ارتباط خواهند بود.

تفاوت چشم‌گیر کت و شلوارهای "شخصی‌دوزی" با محصولات آماده در نوع سایزگیری است؛ استایلیست‌های مجرب ما با اندازه‌گیری دقیق بر اساس «متد مولر آلمان» اندازه‌های شما را گرفته و مطابق با دسته‌بندی گروه‌های اندامی، الگوی سایزی را به دست می‌آورند؛ همچنین لباس‌ شما در کارخانه مدرن و صنعتی زاگرس پوش با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها و با نظارت خیاطان حرفه‌ای، به صورت کاملا اختصاصی آماده می‌شود.

مد2

یکی از مزایای شخصی دوزی این است که استایلیست به جزئی‌ترین نکات در پوشش و اندام‌ شما توجه می‌کند و سعی دارد با تمرکز بر نقاط قوت اندام‌تان، بهترین پیشنهادها را ارائه دهد؛ همانظور که ذکر شد، علاوه بر مزیت بهره‌مندی از لباسی کاملا متناسب، طراحی جزئیات بیشتر از جمله: نوع پارچه، طرح، دکمه، جیب‌ها، مدل یقه و... همگی مطابق نظر سلیقه سفارش‌دهنده پیش می‌رود. 

در دنیای مدرن امروز که زندگی روزمره پر از چالش‌ها و مشغله‌های مختلف است، مدیریت زمان اهمیت بسیاری پیدا کرده؛ به‌ویژه برای افراد پرمشغله‌ای مانند مدیران و صاحبان کسب و کارها که به پوشش و استایل شخصی خود اهمیت می‌دهند. در زاگرس پوش، ما به این نیاز اساسی توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و در همین راستا خدمات شخصی‌دوزی در محل را نیز ارائه می‌دهیم.

  1. پک‌های متنوع برای هر مناسبت و هر فرد

در دنیای رقابتی امروز، داشتن روابط پایدار با کارمندان و شرکای کاری برای سازمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. هدیه دادن راهی عالی برای نشان دادن قدردانی و تقویت ارتباطات می‌باشد.

با توجه به اهمیت این موضوع و دغدغه‌ی صاحبین مشاغل، زاگرس پوش اقدام به طراحی هدایای متنوع، کرده است. ما مفتخریم که بهترین‌ها را برای تکریم عزیزانتان فراهم می‌کنیم.

پک‌های هدیه زاگرس‌پوش با ترکیبی از اکسسوری‌های کاربردی، عطر لوکس و کارت‌های هدیه با مبلغ دلخواه، تجربه‌ای متفاوت از هدیه دادن را به ارمغان می‌آورند. با بیش از 20 سال تجربه در تولید لباس‌های زنانه و مردانه، زاگرس پوش به نیازهای متنوع مشتریان آشنا می‌باشد و انتخاب‌هایی متناسب با هر سلیقه را ارائه می‌دهد. کارت‌های هدیه نیز به دریافت‌کنندگان امکان می‌دهد تا از بین محصولات متنوع ما بهترین‌ها را انتخاب و لذت خرید شخصی‌سازی‌شده را تجربه کنند.

  1. ویژگی‌ها و خدمات استایلینگ پک

یکی از خاص‌ترین پیشنهادهای هدیه زاگرس‌پوش، «استایلینگ پک» می‌باشد که جهت مخاطبین ویژه طراحی شده است. تفاوت اصلی این پک با سایر هدایا در ارائه خدمات شخصی دوزی و استایلینگ تخصصی می‌باشد.

 در این پک، کالیته پارچه کت و شلوار و پیراهن ارائه می‌شود که مجموعه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌ها به سفارش اختصاصی زاگرس‌پوش از  تولیدکنندگان برتر پارچه در ایتالیا و ترکیه، است. دریافت‌کننده هدیه، با استفاده از این کالیته، می‌تواند پارچه مورد علاقه خود را برای دوخت کت و شلوار انتخاب و پس از اعلام به «تیم تخصصی استایل» زاگرس‌پوش از خدمات این پک در محل دلخواه خود بهره‌مند شود.

  1. بن‌های مبلغ‌دار، هدیه‌ای ارزشمند برای قدردانی 

با انتخاب بن مبلغ دار زاگرس پوش ، هدیه شما کاربردی‌تر و با ارزش‌تر خواهد شد؛ چرا که حق انتخاب را به عزیزان خود هدیه می‌کنید. ارائه بن‌های مبلغ‌دار جهت تسهیل خرید و افزایش رضایت کارمندان محترم در سازمان‌ها می‌باشد. این بن‌ها برای خرید بدون محدودیت محصولات زاگرس پوش از طرف سازمان‌ها و ادارات جهت پاداش، هدیه، عیدی و سایر پرداخت‌های سازمانی بسیار مناسب‌ هستند. زاگرس پوش علاوه بر ارائه بن‌های مبلغ‌دار برای پرسنل شما، به مدیران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از فرصت ویژه افزایش اعتبار و شخصی‌سازی بن‌ها، هدیه‌ای کاملا متناسب با هویت برند و شرکت خود تهیه کنند.

  1. فروش عمده همراه با تنوع و کیفیت بالا 

فروش عمده لباس به سازمان‌ها در زاگرس پوش بر اساس مدل‌هایی از پیش دوخته شده و آماده انجام می‌شود، اما با این مزیت که امکان سفارشی‌سازی و تطبیق برخی از ویژگی‌ها برای پرسنل سازمانی وجود دارد. این ویژگی شامل اصلاح سایز و یا ایجاد تغییرات جزئی متناسب با نیاز هر سازمان است.

زمان و محل برگزاری دوازدهمین نمایشگاه پوشاک

بازدیدکنندگان می‌توانند در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک، از نزدیک با محصولات و خدمات منحصربه‌فرد زاگرس‌پوش آشنا شوند. کارشناسان زاگرس‌پوش نیز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارائه مشاوره در خصوص خدمات این برند، هستند. 

تاریخ و مکان نمایشگاه:  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 9/8، غرفه 801

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.