فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۷۰۸

ثبت نام آریزو ۸ اقساطی

ثبت نام آریزو 8 اقساطی

سال ها بود که هیچ خودرویی در این کلاس بدنه، در بازار ایران نداشتیم.

به گزارش تجارت نیوز،

جدید ترین عضو خانواده آریزو، یعنی آریزو 8 بالاخره وارد بازار شد. یک سدان جذاب و بزرگ با یک موتور 2 لیتری توربو GDI که هیچ رقیبی در جاده ها ندارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا آریزو 8 جدید را به صورت کامل بررسی کنیم. اگر قصد ثبت نام اقساط آریزو 8 را دارید، با نمایندگی خسروانی 193 در تماس باشید.

تاریخچه آریزو در ایران

تابستان سال 1395 بود که شرکت مدیران خودرو برای اولین بار خودوری چری آریزو 5 را با برند ام وی ام روانه بازار کرد. طراحی جذاب تر نسبت به رقبا، آپشن های قابل قبول در عین قیمت رقابتی باعث شد تا آریزو 5 در همان ماه های ابتدایی رکورد فروش محصولات ام وی ام را بزند. با توجه به استقبال خوبی که از سری اول آریزو 5 شد، فیس لیفت آریزو 5 نیز چند ماه بعد عرضه شد که تغییرات محدودی در داشبورد خودرو اعمال شده بود. آریزو 5 اسپرت، آریزو 6، فونیکس آریزو 6 پرو و فونیکس آریزو 6 جی تی اعضای بعدی خانواده آریزو بودند که تا سال 1403 در ایران عرضه شدند.

اکنون بعد از گذشت 8 سال از اولین عرضه محصولات چری آریزو در ایران، آریزو 8 به عنوان لوکس ترین سدان صفر بازار ایران تحت برند فونیکس مدیران خودرو در بازار عرضه میشود. با نگاه به تاریخچه قیمتی این محصولات میتوانیم این ادعا را داشته باشیم که قطعا آریزو 8 نیز رشد قیمتی جالب توجهی را در بازار تجربه خواهد کرد و اگر به دنبال یک فرصت سرمایه گذاری استثنایی در بازار خودرو هستید، آریزو 8 همان فرصتی هست که منتظرش بودید.

طراحی ظاهری آریزو 8

آریزو 8، با فاصله دو محور 2790 میلیمتر و طول 4780 میلیمتر یکی از بزرگترین سدان های بازار کشور است. چراغ های عقب در این خودرو به صورت یکپارچه طراحی شده اند. فریم فلزی روی جلو پمجره بزرگ این خودرو در کنار شکستگی های بدنه ، یک ظاهر خشن، اسپرت و جوان پسند به این خودرو داده اند. همچنین رینگ 18 اینچی آلومینیومی و خروجی های دوئال اگزوز باعث شده است تا این خودرو متفاوت تر مدل های قبلی آریزو باشد.

هیچ نقضی در طراحی آریزو 8 نمیتوانید پیدا کنید. اما با این حال ظاهر دلربای آریزو 8 را شاید بتوانیم بخش کوچکی از دنیای بزرگ این خودرو بدانیم. در ادامه به بررسی طراحی کابین، ویژگی های آپشنی و امنیتی این خودرو خواهیم پرداخت.

کابین آریزو 8

مانیتور یکپارچه، سیستم تنظیم رایحه خودرو، سقف پاناروما، پدل شیفتر پشت فرمان، نورپردازی 64 رنگ داخل کابین، قابلیت کنترل نور و حفظ حریم شخصی، 12 اسپیکر سونی، فضای پای مناسب سرنشینان عقب، قابلیت یونزاسیون و بسیاری از آپشن های دیگری که این خودرو در اختیار شما قرار میدهد، حس یک سفر واقعا لاکچری را برای شما رقم میزند.

تمام این امکانات در یک کابین با طراحی ساده، شیک و مینیمال در اختیار راننده قرار میگیرد. از نحوه قرار گیری اسپیکر ها تا نحوه تنظیم صندلی ها همه چیز فرارتر از انتظارات است. همه چیز در داخل کابین برای راحتی هر چه بیشتر راننده و سرنشینان طراحی شده است. از این طراحی مینیمال و جذاب که بگذریم، در قلب این خودرو هیولایی خفته است که با کوچکترین لمس پدال گاز در خدمت شما قرار میگیرد.

دستیار های کمک راننده و سیستم های امنیتی آریزو 8

تقریبا هیچ راداری نیست که در این خودرو پیدا نکنید! به لطف یک دوربین 360 درجه فول اچ دی میتوانید تمام فضای اطراف خودرو را ببینید. اما اگر دوربین را هم چک نکردید، روی آیینه ها اجسامی که در نقاط کور خودرو قرار میگیرند با رادار نقطه کور به شما نمایش داده میشود. این تمام ماجرا نیست، اگر به هر دلیلی حواستان از جلو پرت شود، قبل ا برخورد به خودروی جلویی سیستم ترمز خودکار اضطراری وارد عمل خواهد شد.

اگر خوابتان برد و خودرو در حال خارج شدن از لاین بود، سیستم حرکت بین خطوط خودرو را به جای خود بر میگرداند. به صورت خلاصه همه چیز برای کاهش احتمال حادثه و یک تجربه رانندگی هیجان انگیز طراحی شده است.

  • دوربین 360
  • کروز کنترل تطبیقی
  • رادار کمکی در شرایط تراکم ترافیک
  • رادار نقطه کور
  • رادار تابلو خوان
  • رادار هشدار برخورد از جلو
  • کروز کنترل
  • رادار کمکی کروز یکپارچه
  • رادار هشدار تغییر لاین
  • رادار هشدار خروج از لاین
  • رادار حرکت بین خطوط
  • رادار هشدار خروج از پارک
  • 10 ایربگ برای راننده، سرنشین جلو، جانبی جلو، جانبی عقب، زانویی راننده، زانویی سرنشین و پرده ای
  • ایموبلایزر
  • سیستم های ایمنی ABS, BAS, BOS, EBA, EBD, HDC, HHC, TCS
  • کنترل پایداری BOSCHESP 9.3
  • کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای کلیه سرنشینان

مشخصات فنی آریزو 8

254 اسب بخار قدرت! یک موتور 2 لیتری توربو شارژ GDI و یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه بر روی یک بدنه با 1539 کیلوگرم وزن باعث ایجاد یک همچین قدرتی میشود. جالب است بدانید BMW 528i، قدرتی معادل 245 اسب بخار ایجاد میکند. تکنولوژی موتور آریزو 8 تا حد زیادی مشابه تیگو 8 پرومکس میباشد. اما به دلیل وزن سبک تر این خودرو، قدرت بیشتری به چرخ ها منتقل میشود.

ثبت نام آریزو 8 در نمایندگی مدیران خودرو خسروانی 193

برای ثبت نام آریزو 8 اقساطی و یا نقدی میتوانید فرم ثبت نام را در وبسایت نمایندگی مدیران خودرو خسروانی کد 193 پر کنید تا کارشناسان فروش در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند و ثبت نام شما را نهایی کنند. امکان استفاده از طرح جایگزینی خودرو نیز در نمایندگی مدیران خودرو خسروانی 193 فراهم میباشد. به این شکل که شما خودروی فعلی خودتان را، صرف نظر از برند یا مدل خودرو، به نمایندگی میدهید، سپس اختلاف قیمت خودرویتان تا مبلغ پیش پرداخت را پرداخت میکنید و خودرو را با تحویل 90 روزه ثبت نام میکنید. همچنین میتوانید با تماس با شماره 02161993 ثبت نام خود را به صورت تلفنی انجام دهید.

قیمت آریزو 8 : 2،189،600،000 تومان

پیش پرداخت آریزو 8 اقساطی: 1،094،800،000 تومان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.