کد مطلب: ۳۷۸۰۳۵

‎فروش فوری محصولات سایپا با ارائه تسهيلات

‎فروش فوری محصولات سایپا با ارائه تسهيلات

طرح فروش فوری اعتباری محصولات گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظيم بازار از ساعت ۱۰صبح روز هفتم خردادماه آغاز می‌شود.

طرح فروش فوری اعتباری محصولات گروه خودروسازی سایپا با هدف عرضه مستقيم خودرو به مصرف‌کنندگان نهایی و مشتريان واقعی در راستای تنظيم بازار از ساعت ۱۰صبح روز هفتم خردادماه آغاز می‌شود.

‎به‌ گزارش تجارت‌نیوز ، اين طرح شامل برخی محصولات خانواده پلتفرم X100 و X200 با تسهيلات و بازپرداخت مناسب می‌باشد که به صورت فوری با اعمال محدويت کد ملی و سنی در اختيار مشتريان محترم قرار خواهد گرفت.

‎همچنين به منظور حذف واسطه‌ها و سودجويان سند خودرو تا زمان پرداخت آخرين چک و تسويه نهایی، در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند و انتقال احتمالی باید پس از اتمام مدت بازپرداخت تسهيلات صورت پذيرد.

‎لازم به ذکر است در اين طرح تسويه زودتر از موعد برای هيچکدام از خودروها وجود نخواهد داشت.

محصولات X100 شامل خودروهای خانواده پرايد و X200 شامل خودروهای تيبا، تيبا۲، ساينا و كوییک است که طرح جدید فروش تسهیلاتی سایپا به عرضه تعدادی از این محصولات اختصاص دارد.

‎بر اين اساس با برنامه‌ريزی صورت گرفته مشتريان می‌توانند فقط از طريق مراجعه به سايت اينترنتي فروش گروه خودروسازی سايپا به نشانی www.saipagroup.ir نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام کنند. همچنين مركز ارتباط با مشتريان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ پاسخگوی سوالات مشتريان خواهد بود.

منبع: روابط عمومی خودروسازی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.