فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۸۹۲۹۴

۱۲ هزار خودروی ناقص سایپا تکمیل می‌شوند

12 هزار خودروی ناقص سایپا تکمیل می‌شوند

مدیرعامل خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه تکمیل و تحویل ۱۲ هزار خودرو دارای کسری به صورت هفتگی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و حمایت‌های وزارت صنعت از این به بعد و تا زمانی که شرایط اجازه دهد، تولید محصولات فعلی سایپا به صورت کامل انجام خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از سایپانیوز ، سیدجواد سلیمانی اظهار کرد: به دلیل مشکلات فعلی، تامین قطعات از منابع داخلی و خارجی دشواری‌های فراوانی داشته و دارد اما در گروه خودروسازی سایپا تلاش کرده‌ایم، بر آنها فائق آمده و تولید خودروهای ناقص را به صفر برسانیم و امیدواریم این روند ادامه یابد و برای تامین قطعات مشکل جدیدی پیش نیاید.

‏‎وی به برنامه تکمیل و تحویل ۱۲ هزار خودرو دارای کسری به صورت هفتگی اشاره کرد و گفت: با اجرای این برنامه، تجاری‌سازی و عرضه خودروهای کف کارخانه در هفته‌های آینده صورت خواهد گرفت.

‏‎مدیرعامل گروه خودروسازی‬ سایپا اظهار کرد: در یک سال گذشته و با وجود مشکلات فراوان، زنجیره تامین در زمینه رفع نیازها همکاری‌های لازم را با گروه سایپا داشته است.

‏‎وی افزود: ادامه جریان رونق‌بخشی به تولید در سایپا به روند فعالیت قطعه‌سازان کمک کرده و باعث حفظ اشتغال و جلوگیری از توقف خطوط آن‌ها شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.