کد مطلب: ۳۹۶۳۶۳

بررسی تجارت‌نیوز از گزارش مرداد ماه ایران خودرو:

پايان راه سوزوكی در ايران‌خودرو / فروش کمتر، درآمد بیشتر !

پايان راه سوزوكی در ايران‌خودرو / فروش کمتر، درآمد بیشتر !

آمار فروش ماهانه ايران خودرو در تير و مرداد ماه سال جاری حاكی از آن است كه از تير ماه توليد سوزوكی به صفر رسيد و تنها دستگاه باقی مانده در خط توليد نيز در اين ماه به فروش رفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزارش ماهانه جدید شركت ايران‌خودرو مربوط به ماه مرداد امسال حاكي از آن است كه در ميزان توليد و فروش 10 گروه خودرويی اين شركت در يك مدار با ثبات قرار گرفته است.

همچنين تعداد کل توليد شرکت از ابتدای سال تا پايان مرداد ماه به صورت تجمعی، 136307 دستگاه خودرو بوده که تعداد 8158 دستگاه خودرو تجاری نشده در سايت‌ها توليد شده است.

اما در عين حال ميزان ريالی فروش اين محصولات، در مرداد ماه با رشدی 10.7 درصدی نسبت به تیر ماه، از 1.6 هزار میلیارد تومان به 1.8 هزار میلیارد تومان رسیده است.

طبق این گزارش منتشره در کدال، اين شركت در مرداد ماه 29576 دستگاه انواع گروه‌های خودرويی خود را توليد كرد كه در مقايسه با مقدار توليد تير ماه، 438 دستگاه بيشتر شده است.

اما از نظر فروش با افت مواجه شده و 183 دستگاه كمتر فروخته است.

آمار فروش ماهانه ايران خودرو در تير و مرداد ماه سال جاری حاكی از آن است كه از تير ماه توليد سوزوكی به صفر رسيد و تنها دستگاه باقی مانده در خط توليد نيز در اين ماه به فروش رفت. در نهايت می‌توان گفت كه پرونده توليد و فروش سوزوكی در مرداد ماه سال جاری در شركت ايران خودرو بسته شد.

1 4 e1566804387686

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.