خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۷۷۵۴

یک کارشناس بازار خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت خودرو تا پایان امسال گران نخواهد شد

قیمت خودرو تا پایان امسال گران نخواهد شد

یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: در حال حاضر تقاضا برای خرید خودرو به شدت کاهش یافته و به همین دلیل قیمت خودرو تا پایان سال گران نخواهد شد.

یک کارشناس بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودرو تا پایان سال گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به اینکه حدود چهار ماه به پایان سال 98 باقی مانده به نظر می‌رسد قیمت خودرو در بازار گران نخواهد شد و بازار خودرو دچار موج تورمی نخواهد شد؛ چرا که مردم دیگر توان خرید خودروهای داخلی را ندارند.

فربد زاوه افزود: در حال حاضر تقاضا برای خرید خودرو به شدت کاهش یافته و رکود سنگینی در بازار خودرو حکم‌فرمایی می‌کند. ممکن است قیمت پراید در کوتاه‌مدت گران شود اما در بلندمدت قیمت تمام خودروها افت خواهد کرد؛ چرا که خودروسازان هنوز معوقات خود را به بازار تحویل نداده‌اند و با تحویل خودروها، قیمت خودرو دیگر گران نخواهد شد.

او با اشاره به توقف خط تولید پراید اظهار کرد: به نظرم خط تولید پراید تا نوروز 99 متوقف نخواهد شد. به نظر می‌رسد پراید تا سال 99 تولید خواهد شد. چنانچه پس از توقف خط تولید پراید خودروسازان خط تولید تیبا را افزایش دهند آرامش در بازار خودرو حکم‌فرما خواهد شد و قیمت پراید گران نمی‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.