کد مطلب: ۴۲۱۲۴۱

جدیدترین برنامه پیش‌فروش ایران‌خودرو

جدیدترین برنامه پیش‌فروش ایران‌خودرو

ایران‌خودرو شرایط جدید پیش‌فروش عادی برای محصولات خود را اعلام کرد. این پیش‌فروش از امروز آغاز شده و تا دوشنبه ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایران‌خودرو در برنامه پیش‌فروش عادی در دی‌ماه 98، محصولات خود را عرضه می‌کند.

ایران‌خودرو در این مورد اعلام کرده است:

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگی‌هاي مجاز می‌رساند شرایط پیش‌فروش عادي شرکت ایران‌خودرو در ساعت 11 صبح روزهاي شنبه مورخ 14/10/98 لغایت دوشنبه 16/10/98 مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می‌گردد:

ظرفیت ثبت‌نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می‌باشد و در صورت ثبت‌نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران‌خودرو لغو و وجه آن ظرف 20 روز طبق ضوابط شرکت ایران‌خودرو به مشتري عودت خواهد شد.

مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربري و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت‌نام می‌باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور،امکان ثبت‌نام میسر نخواهد بود.

کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط تولید از سوي شرکت ایران‌خودرو قابل تغییر خواهد بود.

در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران‌خودرو و تمایل مشتري امکان تغییر شرایط ثبت‌نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.

Screenshot 2020 01 04 20 32 02 655 com.google.android.apps .docs Screenshot 2020 01 04 20 32 33 991 com.google.android.apps .docs

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.