کد مطلب: ۴۲۳۹۴۸

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۱۰/۲۶

قیمت خودرو روز پنجشنبه / خودرو در مرز ثبات و گرانی +جدول قیمت

قیمت خودرو روز پنجشنبه / خودرو در مرز ثبات و گرانی +جدول قیمت

بررسی و مقایسه قیمت خودروهای امروز پنجشنبه با آخرین لیست قیمت منتشر شده در گزارشات روزانه نشان می‌دهد؛ 46 درصد از خودروهای مورد بررسی ثبات قیمت داشته‌اند و در مقابل20 خودرو برابر با 43 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز پنجشنبه 26 دی ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا (تا ساعت پیش از 10 و 30 دقیقه امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

بررسی و مقایسه قیمت خودروهای امروز پنجشنبه با آخرین لیست قیمت منتشر شده در گزارشات روزانه نشان می‌دهد؛ 46 درصد از خودروهای مورد بررسی ثبات قیمت داشته‌اند و در مقابل20 خودرو برابر با 43 درصد افزایش قیمت داشته‌اند. بیشترین افزایش قیمت مربوط به خودروی وانت آریسان یک میلیون و 100 هزار تومان و پژو 2008 یک میلیون و 400 هزار تومان است. همینطور کمترین افزایش قیمت را پژو 405 داشته است و به نسبت دو روز گذشته 100هزار تومان گرانتر شده است.

این درحالی است که تنها 5 خودرو طی این دو رو کاهش قیمت داشته‌اند. کاهش یک میلیون تومانی خودروی پژو پارس اتوماتیک (بدون رینگ) بیشترین کاهش قیمت در طول این دو روز است.

11 2

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱ 22 2 قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ 33 1 قیمت انواع محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.