خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۴۱۷۱

یک کارشناس بازار خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت خودرو تا پایان هفته / امروز شرایط مناسب برای خریداران خودروست

پیش‌بینی قیمت خودرو تا پایان هفته / امروز شرایط مناسب برای خریداران خودروست

یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: چنانچه قیمت دلار همانند این چهار هفته گذشته روند با ثباتی داشته باشد یعنی قیمت دلار بر همان پایه ۱۵ هزار تومان قرار گیرد طبیعتا قیمت خودروهای خارجی و داخلی نباید گران شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فعالان بازار خودرو از کاهش تقاضا و به صفر رسیدن خرید و فروش خبر می‌دهند.

در همین حال یک کارشناس بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که با آغاز فعالیت نمایشگاه‌داران قیمت خودرو تا پایان هفته چه روندی خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: بازار تنها به باز شدن چهار واحد صنفی معنا پیدا نمی‌کند، فعلا به دلیل شرایط حاکم خبری از خرید و فروش خودرو نیست و فرایند خرید و فروش خودرو نیز زمان‌بر است.

امیرحسین کاکایی افزود: در این هفته به دلیل باز شدن چند واحد صنفی شاهد نوسان شدید قیمت‌ها هستیم. در این بازار عده‌ای هستند که قیمت برخی خودروها را بالا اعلام می‌کنند که خریداران خودرو باید مراقب باشند.

او در ادامه اظهار کرد: چنانچه قیمت دلار همانند این چهار هفته گذشته روند باثباتی داشته باشد یعنی قیمت دلار بر همان پایه ۱۵ هزار تومان قرار گیرد طبیعتا قیمت خودروهای خارجی و داخلی نباید گران شود.

کاکایی با اشاره به ادامه رکود در بازار خودرو گفت: بازار خودرو همچنان تا یک ماه دیگر راکد است. توصیه ما به مردم این است که چنانچه قصد خرید یا تعویض خودروهایشان را دارند امروز تا یک ماه آینده شرایط مناسبی برای خرید خودروست؛ این در حالی است که سرمایه‌گذاری در حوزه خودرو در کوتاه‌مدت هرگز توصیه نمی‌شود.

این کارشناس خودرو درباره قیمت خودرو در چهار هفته اخیر گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده قیمت پراید و ۲۰۶ تیپ دو فعلا تغییر چندانی نداشته است و هنوز قیمت خودرو در مدار ۶۰ تا ۶۵ نوسان دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.