کد مطلب: ۵۸۸۵۱۴

قیمت فیدلیتی در کارخانه چقدر است؟

قیمت فیدلیتی در کارخانه چقدر است؟

فروش شاسی‌بلند گروه بهمن که دو هفته گذشته بدون قرعه‌کشی انجام شد، قرار است ظرف یک ماه تحویل خریداران شود، این در حالیست که قیمت کارخانه فیدلیتی در این طرح ۷۳۵ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طرح فروش فوری گروه بهمن، قیمت کارخانه فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان است که متقاضیان باید به صورت نقدی و در هنگام ثبت‌نام واریز کنند.

اما قیمت بازار آزاد فیدلیتی در مهرماه ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد است. این اساس می‌توان گفت قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.

قیمت فیدلیتی در بازار آزاد

در طرح فروش ویژه مهرماه فیدلیتی قیمت این خودروی شاسی‌بلند ۷۳۵ میلیون تومان عنوان شده که با قیمت بازار آزاد فیدلیتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان اختلاف دارد.

اگرچه قیمت فیدلیتی در بازار آزاد در حال افزایش است، گروه بهمن هم در چند ماه گذشته چند بار اقدام به افزایش قیمت فیدلیتی کرده است.

قیمت کارخانه فیدلیتی در خرداد ۱۴۰۰ بین ۶۵۵ تا ۶۷۰ میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی ۵ نفره در شهریور ماه ۷۱۲ میلیون تومان و فیدلیتی ۷ نفره ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی ۷۳۵میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.