خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۹۲۱

محبوب‌ترین خودروهای جهان میان مردم چیست؟

محبوب‌ترین خودروهای جهان میان مردم چیست؟

فورد به‌عنوان محبوب‌ترین برند خودرویی در شبکه‌های اجتماعی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ به این جایگاه رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، شبکه‌های اجتماعی این روزها به ابزاری مهم برای اظهارنظر کاربران در موضوعات مختلف ازجمله خودرو تبدیل شده است. گزارش جدید YouGov نشان می‌دهد که از دید کاربران چه برندهایی محبوبیت بیشتری در شبکه‌های اجتماعی دارند.

بخشی از مطالعه پربازدیدترین اخبار خودرویی در شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کند؛ حوزه‌ای که در آن فورد محبوب‌ترین برند است و تسلا در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

خودرو یوگاو

فورد به‌عنوان محبوب‌ترین برند خودرویی در شبکه‌های اجتماعی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ به این جایگاه رسید. تویوتا و بی‌ام‌و و مرسدس‌بنز برندهای دیگری هستند که محبوبیت فراوانی بین مردم در شبکه‌های اجتماعی دارند. به‌طور کلی، همه‌ی برندهای برتر سال ۲۰۲۳ در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۴ نیز قرار دارند. برندهای لکسوس و نیسان و فراری به‌ترتیب در رتبه‌ی ۱۱ تا ۱۳ قرار دارند.

تحلیلگران از دیدگاه‌ها و اخبار به‌اشتراک‌گذاشته‌شده‌ی کاربران برای درک احساس مردم درخصوص برندی خاص استفاده می‌کنند. مردم به آلفارومئو و استون‌مارتین بیشترین احساس مثبت را دارند؛ درحالی‌که اینفینیتی در این زمینه وضعیت مساعدی ندارد و بیشترین احساس منفی را برانگیخته است.

آلفارومئو درزمینه‌ی کیفیت و دوام خودروهایش با مشکلاتی مواجه بوده است؛ اما تحلیل احساسات نشان می‌دهند که مردم این برند را برای کلکسیونرها و کسانی مناسب می‌دانند که به زیبایی‌شناسی و تجربه‌ی رانندگی اهمیت می‌دهند.

منبع : زومیت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.