فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۴۳۱

توضیحات سازمان توسعه درباره پول های بلوکه شده خودروهای وارداتی

توضیحات سازمان توسعه درباره پول های بلوکه شده خودروهای وارداتی

رئیس سازمان توسعه گفت: پول های بلوکه شده خیلی وقت است که آزاد شده و پولی نگه داشته نشده است.

به گزارش تجارت نیوز،

آنطور که مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرده بود، قرار بود نتایج تخصیص خودروهای وارداتی در هفدهمین مرحله عرضه روز ۳۱ تیرماه مشخص شود که این تاریخ به یک مرداد ماه و سپس توسط مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به امروز ۶ مرداد ماه موکول شد. 

علاوه بر بدقولی مسئولان در تعیین زمان اعلام نتایج، امروز برخی رسانه ها نوشته بودند که ۵۰۰ میلیون تومانی که منقاضیان برای ثبت نام خودروهای وارداتی بلوکه کرده بودند همچنان بلوکه است و آزاد نشده است و تا زمان اعلام نتایج حساب متقاضی مسدود خواهد ماند و بانک ها منتفع اصلی این تاخیر هستند. 

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت در گفتگو با خبرنگار اقتصادآنلاین این موضوع را تکذیب کرد و گفت: پول های بلوکه شده خیلی وقت است که آزاد شده و پولی نگه داشته نشده است.

همچنین مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به اقتصادآنلاین خبر داد نتایج تخصیص خودروهای وارداتی از دقایقی قبل اعلام شده و برای متقاضیان قابل مشاهده است.

در هفدهمین مرحله عرضه خودروهای وارداتی، ۱۳۰ هزار نفر با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان، ثبت نام کردند که در مجموع مبلغی در حدود ۶۵ هزار میلیارد تومان بلوکه شده بود.

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.