فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۹۹۵

جزئیات فروش ویژه محصولات سایپا دیزل ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

جزئیات فروش ویژه محصولات سایپا دیزل 23 مرداد 1403

سایپا دیزل در حال ارائه فرصتی جدید برای پیش فروش محصولات خود است. مدل‌هایی مانند کشنده آرتا 2*4 KX520 و کامیون‌های فوتون M4 از جمله محصولات این طرح هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام، متقاضیان می‌توانند با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۳۰۰ تماس بگیرند .

به گزارش تجارت نیوز،

سایپا دیزل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا در ایران است که به تولید و عرضه خودروهای سنگین، مانند کامیون و اتوبوس، می‌پردازد. این شرکت با هدف تامین نیازهای حمل و نقل عمومی و باربری در کشور تأسیس شده و انواع مختلفی از وسایل نقلیه سنگین را طراحی و تولید می‌کند. سایپا دیزل همچنین با شرکت‌های معتبر بین‌المللی همکاری دارد و به دنبال  ارتقاء فناوری و کیفیت محصولات خود است.

سایپا دیزل در حال ارائه فرصتی جدید برای پیش فروش محصولات خود است. مدل‌هایی مانند کشنده آرتا 2*4 KX520 و کامیون‌های فوتون M4 از جمله محصولات این طرح هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام، متقاضیان می‌توانند با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۳۰۰ تماس بگیرند .

شرایط ویژه طرح پیش فروش  محصولات سایپا دیزل

فروش محصولات سایپا دیزل در این طرح محدود است و تنها برای مصرف‌کنندگان نهایی در نظر گرفته شده است. همچنین:

    فروش محصولات تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

    گزینه پرداخت اقساطی و استفاده از تسهیلات بانکی در دسترس است.

    سود مشارکت ۱۸ درصد تعیین شده است.

    محصولات در هفته آخر مهرماه سال جاری به مشتریان تحویل می‌شود.

    لازم به ذکر است که دریافت وام به تاییدیه بانک و اعتبارسنجی مربوط می‌شود و شرکت سایپا دیزل مسئولیتی در قبال عدم امکان دریافت وام نخواهد داشت.

 

پیش فروش کشنده آرتا کا ایکس KX520

اطلاعات مربوط به قیمت کشنده آرتا به شرح زیر است:

    قیمت کشنده آرتا: ۶۴.۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

    مرحله اول پیش پرداخت: ۱۹.۲۸۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال (قابل واریز در هنگام ثبت‌نام)

    مرحله دوم پرداخت: ۱۹.۲۸۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال (یک ماه بعد از مرحله اول)

    پرداخت نهایی: در تاریخ ۲۲ مهرماه، ۴۰ درصد از مبلغ نهایی پس از کسر سود مشارکت به صورت نقدی یا در قالب تسهیلات بانک سینا تکمیل می‌شود .

پیش فروش کامیونت های فوتون M4

کامیونت فوتون M4، نمایانگر قدرت و کارایی با کیفیتی ممتاز، حالا فرصت خریدی ویژه را به متقاضیان خود ارائه می‌دهد. قیمت این کامیونت ۸.۵ تن از سوی کارخانه ۲۳.۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده است. اگر تمایل به ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش دارید، در مرحله اول نیاز است مبلغ ۹.۲۱۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید. سپس، پس از یک ماه، پرداخت مرحله دوم به ارزش ۶.۹۰۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال خواهد بود. 

نکته جالب اینجاست که در تاریخ ۲۲ مهرماه، ۳۰ درصد از مبلغ نهایی پس از کسر سود مشارکت، به صورت نقدی یا از طریق تسهیلات بانک سینا قابل پرداخت خواهد بود.

 کامیونت فوتون M4  ، انتخابی باکیفیت

قیمت کامیونت فوتون M4 ۶ تن نیز از سوی کارخانه ۲۲.۷۹۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعلام شده است. مانند مدل ۸.۵ تن، در اینجا هم متقاضیان باید در مرحله اول مبلغ ۹.۱۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال را به عنوان پیش‌پرداخت در واریز کنند و پس از یک ماه، مبلغ ۶.۸۳۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال را برای مرحله دوم پرداخت نمایند. 

در این مورد نیز، پرداخت نهایی ۳۰ درصد از مبلغ کل، در تاریخ ۲۲ مهرماه به شکل نقدی یا تسهیلات از بانک سینا انجام می‌شود.

تسهیلات و اقساط مناسب

بانک سینا به خریداران تسهیلاتی با بازپرداخت ۱۲ ماهه ارائه می‌دهد. مبلغ اقساط ماهیانه برای کامیونت فوتون ۸.۵ تن حدود ۶۵ میلیون تومان و برای مدل ۶ تن تقریباً ۶۴ میلیون تومان خواهد بود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی‌های لازم در مورد ثبت‌ نام کامیونت ، می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۳۰۰ (شماره‌گیری عدد یک) تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان متخصص دیزلیران مشاوره دریافت کنید.

 

منبع : جماران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.