فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۱۹۳

تفاوت پیش‌فروش با فروش فوق‌العاده ایران خودرو چیست؟

تفاوت پیش‌فروش با فروش فوق‌العاده ایران خودرو چیست؟

شرکت ایران خودرو اعلام کرد: تمامی متقاضیان که در مهلت مجاز تعیین شده نسبت به ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در سامانه ikcosales.ir اقدام کرده‌اند، باید ظرف مهلت شش روز با ورود به قسمت «جزییات سفارش» نسبت به تعیین روش فروش (فوق العاده و یا پیش فروش) محصولات انتخابی اقدام کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

شرکت ایران خودرو در اطلاعیه جدیدش از ایجاد آیتمی تحت عنوان «روش فروش» در قسمت «جزییات سفارش» خبر داده است.

ایران خودرو اعلام کرده: تمامی متقاضیان که در مهلت مجاز تعیین شده (ساعت ۲۴ روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ ) پس از طی مراحل لازم  نسبت به ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در  سامانه ikcosales.ir  اقدام کرده‌اند، باید ظرف مهلت شش روزه در نظر گرفته شده از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ شهریور  ۱۴۰۳ ضمن مراجعه مجدد به سامانه ikcosales.ir  با ورود به قسمت «جزییات سفارش» نسبت به تعیین روش فروش (فوق العاده و یا پیش فروش) محصولات انتخابی اقدام کنند.

اما روش پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده چیست و چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

پیش فروش خودرو چیست؟

در پیش فروش خودرو شرکت ارائه دهنده خودرو مبلغی را تعیین می‌نماید و به عنوان مبلغ علی الحساب پیش پرداخت از متقاضیان دریافت می نماید و مابقی پول را زمان تحویل خودرو دریافت می کند (زمان تحویل خودرو توسط شرکت سازنده تعیین می شود).

فروش فوق العاده خودرو چیست؟

طرح فروش فوق العاده تقریبا مانند فروش فوری می‌باشد ولی با این تفاوت که بعضی از شرکت ها مبلغی را به صورت علی الحساب پیش پرداخت دریافت می کنند و بعضی از شرکت ها مبلغ کل خودرو را زمان ثبت نام دریافت می‌نمایند. در این طرح هم قیمت نسبت به قیمت خودرو در بازار پایین تر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.