فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۱۱۱

معفی ۲ جانشین جدید پژو پارس / این محصول ایران خودرو محبوب شد

معفی 2 جانشین جدید پژو پارس / این محصول ایران خودرو محبوب شد

به نظر می‌رسد ایران خودرو در دور جدید عرضه محصولات خود حساب ویژه‌ای روی پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU ۳ و همچنین سورن بنزینی با موتور EF ۷ باز کرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

مدیران فروش ایران خودرو هر دو محصول جایگزین پژو پارس را بهمن سال جاری برای متقاضیان فاکتور می‌کنند به نظر می‌رسد آبی‌های جاده مخصوص در دور جدید عرضه محصولات خود حساب ویژه‌ای روی پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU ۳ و همچنین سورن بنزینی با موتور EF ۷ باز کرده‌اند.

پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU ۳ و سورن بنزینی با موتور EF ۷ دو محصول جدید جایگزین پژو پارس هستند. ایران خودرویی‌ها در اطلاعیه اعلام کردند متقاضیانی که سال گذشته برای در اختیار گرفتن پژو پارس نام نویسی کردند و قرار بود خودروی مورد نظر خود را در زمستان سال جاری دریافت کنند، اما به دلیل توقف تولید پژو پارس این امکان از آن‌ها سلب شد؛ می‌توانند از میان پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU ۳ و سورن بنزینی با موتور EF ۷ یکی را به صورت پیش فروش در اختیار بگیرند.

پژو ۲۰۷ دستی با موتور TU ۳ در اولین طرح فروش گسترده ایران خودرو بعد از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اولین عرضه خود را تجربه کرد. ایران خودرویی‌ها سال گذشته این محصول را برای مدت کوتاهی عرضه کردند. پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU ۳ ترکیبی از پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶ محسوب می‌شود. بدنه پژو ۲۰۷ و موتور پژو ۲۰۶ تیپ دو ایده‌ای بود که مدیران تولید ایران خودرو را به تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU ۳ رساند.

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.