فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۱۱۶

نیسان سنترا ۲۰۲۵ معرفی شد / خودرو اقتصادی آمریکایی‌ها چه مشخصاتی دارد؟

نیسان سنترا 2025 معرفی شد / خودرو اقتصادی آمریکایی‌ها چه مشخصاتی دارد؟

نیسان سنترا 2025 در سه تیپ پایه S، میان‌رده SV و بالارده SR عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو 21590 دلار اعلام شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

نیسان سنترا یک خودرو اقتصادی است که فروش مناسبی را در بازار ایالات‌متحده تجربه می‌کند. این خودرو یک رده بالاتر از نیسان ورسا قرار می‌گیرد که ما در ایران آن را با نام نیسان سانی می‌شناسیم. با حذف تدریجی نیسان ورسا از بازار ایالات‌متحده، اکنون نیسان سنترا به یکی از ارزان‌ترین خودروهای بازار آمریکا تبدیل شده است. نیسان سنترا برای سال 2025 با چند تغییر کوچک و البته افزایش قیمت در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

 

نیسان سنترا 2025 در سه تیپ پایه S، میان‌رده SV و بالارده SR عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو 21590 دلار (یک میلیارد و 295 میلیون تومان) اعلام شده است. تیپ میان‌رده SV با قیمت 22290 دلار (یک میلیارد و 337 میلیون تومان) و تیپ بالارده SR با قیمت 24590 دلار (یک میلیارد و 475 میلیون تومان) به فروش می‌رسند. این خودرو با سه دوره سرویس رایگان در دو سال اول مالکیت به خریداران ارائه می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند پکیج نیسان کانکت را برای این خودرو سفارش دهند. خرید این بسته 200 دلار برای مالکان هزینه دارد که در ازای آن اینترنت وای فای و قابلیت اتصال تلفن‌همراه را دریافت خواهید کرد.

تجهیزات و مشخصات فنی نیسان سنترا 2025

در تیپ پایه نیسان سنترا، چراغ‌ای هالوژن و رینگ‌های فولادی 16 اینچی را می‌بینیم. کلاستر خودرو از نوع آنالوگ است و تنها یک نمایشگر 4.2 اینچی برای آن لحاظ شده است. سیستم صوتی نیز چهار بلندگو و نمایشگر 7 اینچی دارد. سیستم‌های کمک راننده در هر سه تیپ خودرو به صورت استاندارد حضور دارند. این سیستم‌ها در تیپ پایه شامل کروز کنترل تطبیقی، نور بالا خودکار و رادار نقاط کور هستند. در تیپ میانی SV تجهیزات بیشتر ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد از عقب، ترمز خودکار عقب و هشدار خروج از خط را خواهید دید.

در تیپ بالارده SR، امکانات بیشتری را دریافت خواهد کرد. این تجهیزات شامل چراغ‌های LED‌ جلو و عقب، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم صوتی با شش بلندگو و نمایشگر 8 اینچی و کلاستر 7 اینچی دیجیتال را خواهید دید.

تمامی تیپ‌های نیسان سنترا 2025 به موتور دولیتری چهارسیلندر مجهز هستند. این پیشرانه حداکثر 149 اسب‌بخار قدرت و 198 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس CVT نیسان موسوم به Xtronic نیز قدرت و گشتاور را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. مزدا 3، تویوتا کرولا و فولکس واگن جتا از جمله رقبای اصلی سنترا در بازار جهانی به شمار می‌آیند.

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.