فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۹۴۴

تویوتا کمری همچنان در بازار خودرو جهان پادشاهی می‌کند!

تویوتا کمری همچنان در بازار خودرو جهان پادشاهی می‌کند!

تویوتا کمری از سالیان گذشته تا به حال، یکی از پرفروش‌ترین خودروها در تمامی بازارها بوده است و این روند را همچنان ادامه می‌دهد.

به گزارش تجارت نیوز،

تویوتا کمری از سالیان گذشته تا به حال، یکی از پرفروش‌ترین خودروها در تمامی بازارها بوده است. این خودرو در کشورمان نیز محبوبیت قابل توجهی دارد و بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی تویوتا کمری را یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار می‌دانند. کمری از یک دهه پیش تاکنون پرفروش‌ترین سدان در بازار ایالات‌متحده آمریکا است و همچنان این محبوبیت را حفظ کرده است.

 

نگاهی به تویوتا کمری 2025

تویوتا کمری 2025 به اندازه مدل‌های قبلی خود عالی است. تغییرات طراحی، کابین به‌روز شده، فناوری‌های جدید و پیشرانه هیبریدی باعث شده‌اند تا این خودرو از همیشه کارآمدتر باشد. تویوتا کمری 2025 به نسل پنجم موتورهای هیبریدی تویوتا مجهز است. این پیشرانه از ترکیب موتور 2.5 لیتری چهارسیلندر، موتور الکتریکی و پکیج باتری‌ها تشکیل شده است. حداکثر راندمان این پیشرانه، 232 اسب‌بخار قدرت و 221 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس E-CVT‌ نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد که با توجه به تیپ خودرو، قدرت و گشتاور را به دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ منتقل می‌کند. قیمت پایه تویوتا کمری 2025 در ایالات‌متحده معادل 29.495 دلار (یک میلیارد و 770 میلیون تومان) است. البته قیمت بالاترین تیپ این خودرو با کد XSE به همراه تمامی آپشن‌ها، به 45 هزار دلار (دو میلیارد و 700 میلیون تومان) می‌رسد.

اگرچه کمری یک سدان اسپرت نیست اما خودروساز ژاپنی دینامیک رانندگی را در مدل جدید اصلاح کرده است. شاسی خودرو متعادل است و سازگاری قابل قبولی با سیستم تعلیق دارد. فرمان نیز به خوبی دستورات راننده را پاسخ می‌دهد. رانندگی با این خودرو آرام، ظریف و راحت است. تمامی تیپ‌های کمری 2025 به صورت استاندارد با بسته ایمنی Toyota Safety Sense 3.0 عرضه می‌شوند. این بسته شامل رادار نقاط کور، هشدار برخورد از عقب، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و تشخیص علائم رانندگی می‌شود. با پرداخت بهای بیشتر و خرید پکیج پرمیوم پلاس، مالک رادار تغییر خط، دوربین 360 درجه و کروز کنترل تطبیقی هوشمند با قابلیت توقف و حرکت خواهید شد. هوندا آکورد، هیوندای سوناتا، کیا K5، سوبارو لگاسی و نیسان آلتیما از جمله رقبای تویوتا کمری هستند.

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.