فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۹۳۸

جهش دو برابری اجاره خودرو + جدول

جهش دو برابری اجاره خودرو + جدول

در سال های اخیر که تحریم ها علیه ایران افزایش یافته و مقداری فشار اقتصادی بیشتر شده است اجاره خودرو نیز کاهش پیدا کرده است.البته باید گفت افزایش هزینه یک شب اجاره خودرو هم در این میان بی تقصیر نیست.برای مثال در سال ۹۷ هزینه اجاره یک خودرو بی ام و ۸۰۰ هزار تا ۲ میلیون و پانصد هزار تومان بود اما امروز برای یک دستگاه بی ام و آی۸ باید ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان جدای از ودیعه ای که گرفته می شود هزینه کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

باتوجه به شرایط اقتصادی که این روزها گریبانگیر مردم به خصوص جوانان شده است، هزینه های برپایی یک عروسی ساده هم بسیار نجومی تمام می شود. اکثر افرادی که در شرف ازدواج هستند ترجیح می دهند به جای پرداخت هزینه گزاف برای یک شب آن را در زندگی مشترک خود استفاده کنند.

اما در این میان کسانی هم هستند که رویای برگزاری این جشن را در ذهن دارند و با شعار یک شب هزار شب نمی شود به برگزاری جشنی با شکوه می پردازند. یکی از مواردی که در میان هزینه های عروسی به چشم می خورد هزینه اجاره و گل آرایی آن است. با گسترش نیوز همراه باشید تا با این هزینه اجاره خودرو عروس را بررسی کنیم.

البته باید گفت که اجاره ماشین فقط برای مراسم عروسی کاربرد ندارد و کارایی هایی مانند مسافرت، جلسات مهم کاری،تبلیغات،ساخت کلیپ و... مورد استفاده قرار می گیرند.

هم زمان با اوج گرفتن قیمت اجاره خودروهای لاکچری و اروپایی پای خودروهای چینی هم به این بازار باز شده است و کمی این هزینه های بالای اجاره خودرو را توانسته پایین بیاورد.

اولین چیزی که در اجاره این خودرو باید در نظر گرفته شود این است که ماشین عروس خارجی باشد یا ایرانی، همراه با راننده باشد یا بدون راننده. این ها تمام مواردی است که می تواند هزینه اجاره یک خودرو را تا ۱۰ ها برابر نیز افزایش دهد و با نگاهی به پلتفرم هایی که برای انجام این کار درست شده اند قیمت ها مشخص می شوند.

نکته قابل توجه این است که برای اجاره یک ماشین عروس هزینه ماشین و گل آرایی جدا حساب می شود و به غیر از آن یک مبلغ به عنوان ودیعه هم گرفته می شود که این مبلغ برای خودروهای مختلف بین ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان متغیر است.

به غیر از عروس و دامادها چه کسانی خودرو اجاره می کنند؟

بعد از کاربرد اجاره ماشین برای برگزاری مراسم عروسی افرادی که به اجاره ماشین روی می آورند گردشگران خارجی هستند که برای رفت آمد راحت خودرو را با راننده اجاره می کنند یا افرادی که علاقه زیادی به کویر دارند و برای رفتن به کویر به خودروهای شاسی بلند که اصطلاحا به آن ها خودروی آفرودی گفته می شود اجاره می کنند.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین عروس

از جمله مدارک مورد نیاز گواهینامه و کارت ملی است که در کنار آن چک ضمانت یا سند هم دریافت می‌شود. نکته مهم این است اجاره ماشین عروس با راننده به مدارک کمتری نیاز داشته و در کل دردسر کمتری دارد.

نام خودرو قیمت با راننده قیمت بدون راننده
بی ام و  آی ۸ ۴۳ میلیون ۴۷ میلیون
پورشه پانامرا ۳۳ میلیون ۳۶ میلیون
شورلت کامارو۲۰۲۰ ۱۱ میلیون ۱۶ میلیون
کادیلاک ۱۰میلیون ۱۲ میلیون
دوج چلنجر ۱۲ میلیون ۱۴ میلیون

 

منبع : اقتصاد100

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.