خبر مهم:

کد مطلب: ۸۷۸۳۷۵

اسرائیل مانع سفر وزیر خارجه ایران شد/ حمله به فرودگاهی که مقصد امیرعبداللهیان بود

اسرائیل مانع سفر وزیر خارجه ایران شد/ حمله به فرودگاهی که مقصد امیرعبداللهیان بود

رسانه‌های رسمی سوریه از تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به دو فرودگاه دمشق و حلب خبر داده و اعلام کردند سامانه پدافند هوایی در حال مقابله با این تجاوزات است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رسانه‌های رسمی سوریه در خبری فوری اعلام کردند که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دو فرودگاه دمشق و حلب در این کشور را هدف قرار داده و از مقابله سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق و همچنین فرودگاه حلب خبر دادند.

پیشتر در خبری اعلام شد که برنامه سفر وزیر امور خارجه به دمشق به دلیل این حملات تغییر کرده است اما براساس جدیدترین اخبار، امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان هنگام حمله به فرودگاه دمشق در هواپیمای ایرانی نبوده است.

ساعتی قبل، منابع فلسطینی هم اعلام کردند دو فرودگاه دمشق و حلب سوریه هدف تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد دو فرودگاه دمشق و حلب هدف حملات موشکی این رژیم قرار گرفته است.

به گفته این منابع، فعالیت دو فرودگاه دمشق و حلب پس از این حملات به صورت موقت متوقف شده است. خبرنگار المیادین هم اعلام کرد که دو باند فرودگاه دمشق و یک باند فرودگاه حلب در این حملات خسارت دیده است.

خبرنگار اسپوتنیک در دمشق نیز گفت: هواپیمای امیرعبداللهیان پس از اینکه در اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی نتوانست در فرودگاه های سوریه فرود بیاید، مسیر خود را تغییر داد و به تهران بازگشت.

هنوز از میزان تلفات و خسارت‌های احتمالی این حملات خبری منتشر نشده است.

امیرعبدالهیان هنگام حمله به فرودگاه دمشق در هواپیمای ایرانی نبود!

در پی انتشار شایعه ای مبنی بر حضور وزیر خارجه ایران در یک هواپیمای ایرانی در هنگام حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق منابع مطلع این شایعه را رد کردند.

ادعا شده بود در هنگام حمله هوایی به فرودگاه دمشق هواپیمای ایرانی وزیر خارجه ایران تغییر مسیر داده است.این در حالی است که اگر چه هواپیمای ایرانی ماهان به دلیل حمله به فرودگاه دمشق قادر به فرود نبوده اما وزیر خارجه ایران در آن نبوده و امیر عبدالهیان هنگام حمله در مسیر بغداد بوده است.

امیرعبدالهیان قرار بود فردا به دمشق برود اما مشخص نیست در پی حمله اخیر امکان این سفر وجود دارد یا خیر.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.