خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۳۰۷۰۴

ورشکستگی یک شرکت هواپیمایی در ایتالیا

ورشکستگی یک شرکت هواپیمایی در ایتالیا

یک شرکت هواپیمایی ورشکسته در ایتالیا که روزانه یک میلیون یورو ضرر می‌دهد، از دولت این کشور درخواست کمک کرد.

به نقل از یورونیوز، یک شرکت هواپیمایی ورشکسته در ایتالیا، از دولت این کشور درخواست کمک کرد. این شرکت که آلیتالیا نام دارد، خواستار برنامه‌ریزی و مدیریت ویژه از سوی دولت، به منظور بازسازی دوباره این هواپیمایی شد.

در حال حاضر، بازنگری و تغییر در کل سیستم در جهت بهبود این شرکت، از راه‌حل‌های پیش روی دولت است. از دیگر گزینه‌های موجود، فروش و یا تعطیلی آلیتالیا است که در نهایت منجر به بیکاری 12 هزار و 500 نفر می‌شود.

کارکنان این شرکت با طرح نجات به شدت مخالفند؛ چون این طرح در نهایت تعدیل نیرو و کاهش دستمزد را به دنبال دارد. از سوی دیگر اگر این طرح عملی شود، سهام‌داران آلیتالیا سرمایه‌گذاری خود را قطع کرده و دیگر پروازی در این هواپیمایی اتفاق نمی‌افتد.

مدیرعامل یکی از شرکت‌های سهامدار آلیتالیا اعلام کرد: بدون حمایتِ دیگر سهامداران، ادامه سرمایه‌گذاری در این شرکت و امید به بهبود آن غیرممکن است.

در حال حاضر، میزان ضرر این شرکت روزانه یک میلیون یورو اعلام شده است. گرفتن وام‌های پی‌درپی منجر به پرداخت 7 میلیون یورو مالیات از سوی ایتالیایی‌ها در دهه گذشته شده است.

خشم مردم باعث شده از دولت بخواهند هیچ اقدامی برای کمک به این شرکت هواپیمایی انجام ندهد. طبق نظرسنجی انجام شده، 77 درصد مردم با طرح کمک دولت مخالفند و تعطیلی آلیتالیا را ترجیح می‌دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.