خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۸۲۶۴۰

در ۱۵ سال آینده ۳ اقتصاد برتر جهان، آسیایی می‌شود

در 15 سال آینده 3 اقتصاد برتر جهان، آسیایی می‌شود

مرکز مطالعات اقتصادی و تجاری در لندن گفت: طی ۱۵ سال آینده اقتصادهای آسیایی، اقتصادهای بزرگ جهان را کنار زده و ۳ اقتصاد از ۴ اقتصاد بزرگ جهان آسیایی خواهند شد.

مرکز مطالعات اقتصادی و تجاری در لندن گفت: طی ۱۵ سال آینده اقتصادهای آسیایی، اقتصادهای بزرگ جهان را کنار زده و ۳ اقتصاد از ۴ اقتصاد بزرگ جهان آسیایی خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از راشاتودی؛ مرکز مطالعات اقتصادی و تجاری واقع در لندن اعلام کرد: چین در آینده نه‌چندان دور، آمریکا را کنار زده و بزرگ‌ترین اقتصاد جهان خواهد شد.

این موسسه پیش‌بینی کرد به طور کلی اقتصادهای آسیایی به روند رو به‌ رشد خود در سال ۲۰۱۸ و فراتر از آن ادامه خواهند داد.

موسسه تحقیاتی اقتصادی در گزارش خود تاکید کرده است: در سال ۲۰۲۷، هند با پشت سر گذاشتن انگلیس، فرانسه و آلمان پس از چین و آمریکا به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.

این مرکز مطالعاتی انگلیسی پیش‌بینی کرده است طی ۱۵ سال آینده، به ترتیب چین، آمریکا، هند و ژاپن ۴ اقتصاد بزرگ جهان می‌شوند و در سال ۲۰۳۲ نیز کره جنوبی و اندونزی با بیرون راندن ایتالیا و کانادا به جمع ۱۰ کشور برتر اقتصادی جهان خواهند پیوست.

موسسه تحقیقاتی اقتصادی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، رشد اقتصادی چین در نیمه دوم قرن بیست و یک نیز ادامه خواهد یافت. پیش‌تر نیز موسسه مشاوره‌ای پرایس واتر هاوس کوپرز آمریکا پیش‌بینی کرده بود که چین در سال ۲۰۵۰ از آمریکا در بزرگی اقتصاد سبقت خواهد گرفت.

از سوی دیگر صندوق بین‌المللی پول نیز اعلام کرده است هند به‌زودی و در حدود سال ۲۰۲۲، از آلمان و انگلیس از نظر اقتصادی بزرگ‌تر خواهد شد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.