خبر مهم:

کد مطلب: ۲۸۶۰۱۸

عربستان تمام داریی‌های خود را از کاناد خارج می‌کند

عربستان تمام داریی‌های خود را از کاناد خارج می‌کند

روزنامه فایننشال تایمز در مقاله که امروز منتشر کرد اشاره‌ای به بانک مرکزی سعودی و صندوق بازنشستگی دولتی این کشور کرد که به مدیران خارجی خود دستور داده است که از سهام ، اوراق قرضه و ذخایر نقدی بدون توجه به قیمت آن از کانادا خارج کنند!

روزنامه فایننشال تایمز در مقاله که امروز منتشر کرد اشاره‌ای به بانک مرکزی سعودی و صندوق بازنشستگی دولتی این کشور کرد که به مدیران خارجی خود دستور داده است که از سهام، اوراق قرضه و ذخایر نقدی بدون توجه به قیمت آن از کانادا خارج کنند!

به گزارش تجارت‌نیوز، روز پنج شنبه گذشته وزیر امور خارجه کانادا بیان داشت که اطلاعات مربوط به دستگیری مدافعان حقوق بشر سمر بدوی و نسیمه الساده بسیار خصمانه بوده و خواستار آزادی هر دوی آنها شد. سپس سفیر کانادا در ریاض از مقامات سعودی خواست که مدافعان حقوق بشر را فورا آزاد کنند.

پس از این بیانیه ی دیپلمات های کانادایی، وزارت خارجه عربستان سعودی سفیر خود در اتاوا را فراخواند و همچنین اعلام کرد که به سفیر کانادا ۲۴ ساعت فرصت می دهد تا کشور را ترک کند.

امروزه دنیا باید ببیند رفتار عربستان چه رفتاری است این رفتار خصمانه بسیار خطر ناک است و باید جامعه جهانی با آن برخورد کنند.

منبع: تیتر برتر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.