خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۰۸۶۳۱

روزهای کاری امارات بین‌المللی می‌شود / کار بانک‌های خارجی راحت شد

روزهای کاری امارات بین‌المللی می‌شود / کار بانک‌های خارجی راحت شد

امارات متحده عربی تصمیم گرفت روزهای کاری خود را به دوشنبه تا جمعه تغییر دهد و شنبه و یکشنبه را به عنوان آخر هفته در نظر بگیرد. این تصمیم ابتدا در بانک‌ها به منظور هماهنگ شدن با استاندارد جهانی اجرایی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ماه ژانویه بانک‌های بین المللی که در امارات متحده عربی فعالیت می‌کنند برای اعمال روزهای کاری دوشنبه تا جمعه آماده می‌شوند. این اقدام به منظور هماهنگ کردن فعالیت‌های منطقه‌ای خود با استاندارد جهانی است.

بانک جی پی مورگان، بانک AG آلمان، بانک آمریکا، بانک فرانسوی SocGen در امارات همگی آخر هفته‌ها خود را به شنبه و یکشنبه تغییر می‌دهند.

بانک‌ها برای حضور کارمندان خود در روز جمعه منعطف عمل خواهند کرد و هنوز خبری از اجبار آن‌ها به حضور در روز جمعه نیست. مدارس و بخش عمومی در امارات متحده عربی روزهای کاری خود را در سال جدید به چهار روز کامل و نصف روز جمعه تغییر خواهند داد.

به نقل از گلف نیوز، بانک‌ آمریکا در امارات از این تصمیم استقبال کرده‌ است زیرا کشور را با اقتصادهای بزرگ جهان هماهنگ می‌کند. در مورد درخواست کارکنان مبنی بر عدم سخت‌گیری برای حضور در روز جمعه، آن‌ها می‌توانند برنامه‌های خود را با مدیران خود هماهنگ کنند. بانک جی پی مورگان نیز گزینه کار در روز یکشنبه در صورت نیاز را ارائه می‌دهد. بانک آلمان هم به کارمندانی که روز یکشنبه کار می‌کنند در مورد حضور روز جمعه‌شان سخت نمی‌گیرد.

این تغییرات تاثیری بر بانک فرانسوی SocGen ندارد زیرا این بانک در دبی و ریاض میز معاملاتی ندارد.

این اطلاعات از افرادی که کم و بیش با این تصمیمات آشنایی داشته‌اند به دست رسیده است و هیچ کدام از این بانک‌ها فعلا حاضر به اظهار نظر در این خصوص نشده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.