کد مطلب: ۷۳۹۳۷۷

جنگ تبلیغی علیه ایران مهم ترین هدف آمریکا

جنگ تبلیغی علیه ایران مهم ترین هدف آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد که ادعاهای رئیس سیا برای این است که آمریکا به مهم‌ترین هدف خود یعنی جنگ تبلیغی علیه ایران برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد که ادعاهای رئیس سیا بخشی از جنگ تبلیغی آمریکا علیه ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رئیس سازمان جاسوسی آمریکا درباره همکاری‌های ایران و روسیه و اتهامات وی علیه جمهوری اسلامی در ارتباط با جنگ اوکراین را بی‌اساس دانست و گفت: این ادعاها بخشی از جنگ تبلیغی آمریکا علیه ایران است.

ناصر کنعانی اظهار کرد: مقامات آمریکایی در تداوم ادعاهای سیاسی بی‌اساس و اقدامات غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، همکاری‌های متعارف دفاعی و نظامی ایران و روسیه را زیر سوال می‌برند.

وی افزود: این کارزار تبلیغاتی آمریکایی‌ها که مبنای آن بر دروغ‌پردازی و فریبکاری قرار گرفته است، با اهداف مختلفی ازجمله اعمال فشار سیاسی به جمهوری اسلامی ایران، دامن زدن به ایران‌هراسی و سرپوش گذاشتن بر جنگ‌طلبی انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: همان‌گونه که بارها اعلام کرده‌ایم همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه‌های مختلف ازجمله همکاری‌های دفاعی در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین‌المللی دو کشور در حال گسترش است و علیه هیچ کشور ثالثی نیست.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران منطبق با منافع ملی خود و ضمن رعایت قوانین و مقررات بین‌المللی، در تنظیم روابط خارجی خود به‌طور مستقل عمل کرده است و از کسی اجازه نمی‌گیرد.

منبع: ایمنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.