کد مطلب: ۷۹۵۱۶۰

پایان تشدید اوضاع در نوار غزه / ساکنان شهرک‌های اطراف نوار غزه آماده روزهای سخت باشند

پایان تشدید اوضاع در نوار غزه / ساکنان شهرک‌های اطراف نوار غزه آماده روزهای سخت باشند

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز(جمعه) ساعاتی پس از حملات جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به مواضع مختلف در نوار غزه از پایان تشدید تنش‌ها در نوار غزه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، امروز(جمعه) ساعاتی پس از حملات جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به مواضع مختلف در نوار غزه از پایان تشدید تنش ها در نوار غزه خبر داد.

به گزارش شفقنا به نقل از العربی الجدید، جنگنده های رژیم صهیونیستی در یک سری حملات تعدادی از پایگاه های مقاومت فلسطین در نوار غزه و زمین های خالی کشاورزی را بمباران کردند که خشن ترین حملات از یک سال پیش بود.

حمله راکتی لبنان به رژیم صهیونیستی

شبکه خبری روسیا الیوم خبر داد که آژیرهای هشدار در شهرک‌های واقع در نزدیکی مرزها با لبنان به صدا درآمدند، همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، به نظر می‌رسد سامانه گنبد آهنین برخی راکت‌های شلیک شده از لبنان را رهگیری کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ابتدایی که در این خصوص منتشر شد، اعلام کرد، آژیرهای هشدار در مناطق "شلومی" و "بیتست" در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمدند و جزئیات این حمله در دست بررسی است.

در ویدیویی که منتشر شده، سامانه "گنبد آهنین" دو راکت را به سمت هدفی در آسمان شلیک کرد. شبکه عبری زبان "کان" گزارش داد، به نظر می‌رسد یک راکت بر فراز شهرک شلومی در الجلیل توسط "گنبد آهنین" رهگیری شد.

از ساکنان مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خواسته شده در پناهگاه‌ها بمانند. هم‌زمان دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال انجام رایزنی‌هایی با فرماندهان دستگاه‌های امنیتی و نظامی درباره تحولات اخیر است.

روزهای سخت برای ساکنان شهرک‌های اطراف نوار غزه

بنیامین نتانیاهو امروز (جمعه) با حضور در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به منظور ارزیابی اوضاع و خسارات وارده ناشی از حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین، خطاب به شهرک‌نشینان گفت: ساکنان شهرک‌های مجاور نوار غزه به زودی باید خود را برای روز‌های سخت پیش رو آماده کنند.

گفتنی است که رسانه‌های صهیونیستی از شلیک چهار فروند راکت از غزه به طرف شهرک صهیونیست‌نشین «کیسوفیم» همزمان با حضور نتانیاهو در اطراف غزه برای ارزیابی اوضاع خبر دادند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.