کد مطلب: ۸۲۹۸۳۳

نتانیاهو: به ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی را نمی‌دهیم

نتانیاهو: به ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی را نمی‌دهیم

نتانیاهو در مورد توافق احتمالی میان غرب و ایران گفت: حتی اگر آمریکا و ایران به توافق برسند، این توافق برای ما الزام آور نیست و به ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی را نمی‌دهیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان جدید در پایگاه هوایی «حتسریم» رژیم صهیونیستی در منطقه بئر السبع در سرزمین های اشغالی با تکرار ادعای واهی تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای گفت: به ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی نمی‌دهیم.

نتانیاهو که در داخل با بحران شدید سیاسی و عدم آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای هرگونه ماجراجویی علیه محور مقاومت به اذعان خود مقامات و کارشناسان صهیونیست روبرو است، گفت: ما به وظیفه خود برای دفاع از وجود و حقوق خودمان در هر جای خاورمیانه عمل می کنیم و نیروی هوایی نقش مهمی در این باره دارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز ادعاهای نتانیاهو علیه ایران را تکرار کرد و بدون اشاره به خوی کشتار و توسعه طلبی و جنایت آفرینی های صهیونیست ها علیه ملت های منطقه، به زعم واهی خود «ایران را امپراطوری شرارت دانست» و گفت که این رژیم اجازه نمی دهد که ایران (به زعم او) به سلاح اتمی دست یابد.

«یوآو گالانت» در سایه ناتوانی در مقابله با ایران با توجه به شرایط بحران زده داخلی و نظامی رژیم صهیونیستی از آنچه آن را «همه گزینه ها» خواند، سخن راند و گفت: وقتی که موضوع با موجودیت اسرائیل و مقابله با تهدید نوخاسته اتمی مرتبط باشد، همه گزینه ها روی میز است.

با افزایش چالش های داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی و بحران شدید سیاسی، تهدیدها و لفاظی های سران آن برای فرار به جلو نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.