کد مطلب: ۱۸۵۹۷۶

مشکلی برای تامین میوه شب عید نداریم

مشکلی برای تامین میوه شب عید نداریم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به اقدامات در دست انجام به منظور خرید و ذخیره‌سازی میوه برای شب عید، گفت: مشکلی برای تامین میوه شب عید در استان نداریم.

علی باقرزاده روز پنجشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایام پایانی سال 200 تن سیب درختی، 400 تن پرتقال،850 تن گوشت مرغ و 200 تن گوشت قرمز ذخیره سازی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان برای حمایت از کشاورزان استان، خاطرنشان کرد: پرتقال مورد نیاز مردم برای شب عید از باغداران استان خریداری خواهد شد.

باقرزاده با تاکید بر اینکه خرید مرکبات باید از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد، افزود: ذخیره‌سازی باید به نحوی انجام شود که برای عرضه آن در ایام عید، مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به نبود برخی امکانات از جمله سردخانه‌های مناسب برای نگهداری میوه‌هایی همچون سیب درختی، بیان داشت: باید با تجهیز سردخانه‌ها این مشکل رفع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان تصریح کرد: اقلام مورد نیاز ایام عید از 25 اسفند تا 15 فرودین توزیع خواهد شد.

باقر زاده خاطر نشان کرد: هم اکنون 850 هزار تن برنج در انبارهای مجتمع بندری شهید رجایی وجود دارد و تا روزهای آینده هم 1000 تن گوشت منجمد گوساله که از کشورهای اروگوئه وبرزیل خریداری شده در این بندرتخلیه خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ، گفت: به دلیل بیماری آنفولوانزا در برخی واحدهای تولید تخم مرغ در سطح کشور قیمت تخم مرغ افزایش یافت که با واردات این محصول شاهد کاهش قمیت آن هستیم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.