کد مطلب: ۲۳۷۳۰۲

یونانی‌ها در بوشهر برق خورشیدی تولیدی می‌کنند

یونانی‌ها در بوشهر برق خورشیدی تولیدی می‌کنند

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: سرمایه‌گذاران یونانی طرح تامین برق یکی از خیابان‌های این شهر را با استفاده از پنل‌های خورشیدی اجرا می‌کنند.

ابوذر دهدار سه شنبه شب در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: در این ارتباط نشستی با هدف احداث کارخانه تولید پنل های خورشیدی، تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک در ظرفیت‌های موجود شهر بوشهر برای تولید و استفاده از انرژی خورشیدی و تجدیدپذیر با سرمایه گذار یونانی برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد در گام نخست طرح پایلوت تامین برق روشنایی یکی از خیابان‌های شهر بوشهر با استفاده از پنل های انرژی خورسیدی اجرا شود.

دهدار ادامه داد: استفاده از انرژی‌های پاک در نهایت به ارتقا سطح رضایتمندی و کیفیت زندگی شهروندان کمک می‌کند که این از اهداف متعالی مدیریت شهری است.

وی تاکید کرد: با توجه به گسترش روزافزون شهرنشینی و مصارف عمده انرژی در جنبه‌های مختلف زندگی شهری از جمله مصارف خانگی، عمومی، تجاری و اداری در کنار مصارف بالای صنایع شهری، ضرورت بررسی و یافتن روش‌های تامین انرژی مورد نیاز از طریق منابع تجدیدپذیر (انرژی‌های پاک) بیش از پیش مورد توجه است.

دهدار بیان کرد: نیل به شهری سرسبز، زیبا، شاداب، سالم و عاری از انواع آلودگی‌ها از طریق رو آوردن به انرژی‌های جدید، توسعه فضاهای سبز شهری و ارتقا سطح بهداشت و محیط زیست شهری است که شورای شهر بوشهر به تحقق آن اهتمام ویژه دارد.

وی افزود: این شورا برای حمایت، تسهیل و تسریع امور مربوط به سرمایه‌گذاری در شهر بوشهر و شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری را تشکیل داد که تاکنون نیز دستاوردهای خوبی در پی داشته است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.