کد مطلب: ۳۸۵۰۱۰

رئیس اتحادیه گوشی تلفن همراه در گفتگو با تجارت‌نیوز:

۵۵۰ هزار موبایل جدید به زودی روانه بازار می‌شود / قیمت گوشی‌های همراه ثابت می‌ماند

550 هزار موبایل جدید به زودی روانه بازار می‌شود / قیمت گوشی‌های همراه ثابت می‌ماند

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه  می‌گوید: اخیرا 68 شرکت واردکننده انواع گوشی‌های تلفن همراه را ثبت سفارش کردند و حدود 550 هزار گوشی ثبت سفارش شده که به زودی روانه بازار خواهد شد.

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه در پاسخ به این پرسش که وضعیت گوشی‌های هوآوی در بازار ایران چه روندی دارد؟ به تجارت‌نیوز گفت: در بازار هر برندی که بتواند سهم بازار را تامین کند و از نظر نوآوری و قیمت حرف نخست را بزند، مصرف‌کننده آن را انتخاب خواهد کرد.

ابراهیم درستی افزود: گوشی هوآوی فعلا در بازار موجود است اما سرویس‌های نرم افزاری آن دچار مشکل شده از این رو مصرف‌کننده نسبت به خرید این محصول صرف‌نظر می‌کند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت گوشی‌های تلفن همراه گران شده است یا خیر؟ اظهار کرد: قیمت دلار بر قیمت گوشی‌های تلفن همراه اثر مستقیم دارد. چنانچه قیمت دلار روند تثبیت شده‌ای را بپیماید قطعا قیمت گوشی‌های تلفن همراه نیز ثابت خواهد شد. از سوی دیگر چنانچه وارد‌کنندگان بتوانند سهم بازار را تامین کنند دیگر شاهد نوسان قیمت گوشی نیستیم.

درستی به آخرین آمار واردات گوشی‌های تلفن همراه اشاره کرد و گفت: اخیرا 68 شرکت واردکننده انواع گوشی‌های همراه تلفن همراه را ثبت سفارش کرده‌اند و حدود 550 هزار گوشی ثبت سفارش شده که به زودی روانه بازار خواهد شد.

این مقام مسئول درباره آینده قیمت گوشی‌های تلفن همراه خاطرنشان کرد: در ماه‌های آینده شاهد ثبات قیمت گوشی‌های تلفن همراه هستیم و از این پس در برند گوشی‌های تلفن همراه با کمبود رو به رو نخواهیم شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.