کد مطلب: ۴۱۴۸۷۲

گفتگوی تجارت‌نیوز با رئیس انجمن واردکنندگان موبایل:

موبایل بخریم یا نخریم؟ / پیش‌بینی قیمت موبایل تا پایان سال

موبایل بخریم یا نخریم؟ / پیش‌بینی قیمت موبایل تا پایان سال

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل می‌گوید: در حال حاضر قیمت موبایل مناسب است. چنانچه مردم قصد خرید تلفن همراه را دارند می‌توانند کالای مورد نیاز خود را از شرکت‌های رسمی خریداری کنند؛ چرا که لیاقت مردم خرید کالاهایی با کیفیت بالاست.

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت موبایل تا پایان سال در بازار گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: موبایل محصولی است که این روزها سهمش در سبد خانوار افزایش یافته است. ما امیدواریم که با کنترل دستگاه‌های مسئول در بازار ارز قیمت موبایل هم گران نشود. اما داشتن امیدواری دردی را دوا نخواهد کرد. معتقدیم چنانچه دسترسی واردکنندگان به منابع ارزی کمتر شود قطعا قیمت موبایل هم گران خواهد شد؛ چرا که قیمت موبایل تابعی از قیمت دلار است.

حسین غروی رام با اشاره به میزان سرمایه در گردش واردکنندگان موبایل اظهار کرد: در این شرایط برای کنترل بازار موبایل واردکنندگان نیازمند افزایش سرمایه در گردش هستند. بنابراین مطالبه ما از بانک مرکزی این است هر ماه حدود 150 تا 170 میلیون دلار به واردکنندگان موبایل تخصیص دهد. چرا که اگر این اتفاق رخ ندهد شاهد سیر صعودی قیمت موبایل در بازار هستیم.

او در توصیه‌ای به مردم گفت: در حال حاضر قیمت موبایل مناسب است. چنانچه مردم قصد خرید تلفن همراه را دارند می‌توانند کالای مورد نیاز خود را از شرکت‌های رسمی خریداری کنند؛ چرا که لیاقت مردم خرید کالاهایی با کیفیت بالاست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.