کد مطلب: ۵۶۹۲۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چه کسانی بیشترین مصرف بنزین را داشتند؟

چه کسانی بیشترین مصرف بنزین را داشتند؟

رکورد مصرف بیش از ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین تیرماه در حالی شکسته شد که مسئولان ادعا می‌کردند محدویت‌های کرونایی در کشور اعمال شده و رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران معتقد است بیشترین میزان مصرف بنزین در تهران و در روزهای تعطیل انجام شده و اگر دستگاه نظارتی محدویت‌ها را به درستی اعمال می‌کرد، چنین مشکلی پیش نیامده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته‌ای که گذشت، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قبلا از رکوردشکنی مصرف بنزین در تیرماه خبر داد و رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران هم گفت پایتخت‌نشینان، بیشترین سهم را در میزان مصرف بنزین کشور داشته‌اند.

میانگین مصرف بنزین تیرماه امسال و به خصوص در روزهای تعطیل این ماه در حالی فراتر از ۱۰۷ میلیون لیتر رفت که مسولان ادعا می‌کردند محدودیت‌های کرونایی در کشور اعمال شده و ورود و خروج به شهرهای قرمز ممنوع است؛ با این حال رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران در این زمینه به تجارت‌نیوز گفته بود: بخش زیادی از این بنزین در تهران مصرف شده و اگر نظارت بر محدویت‌های کرونایی به خصوص در تعطیلات انجام شده بود، این آمار کاهش می‌یافت.

رکوردزنی و مصرف بیش از ۱۰۷ میلیون لیتر در روز در حالی اتفاق افتاده که که حداکثر تولید روزانه بنزین بیشتر از ۱۱۵ میلیون لیتر نیست.

تجارت‌نیوز هم گزارشی در مورد رکوردشکنی مصرف بنزین در تیرماه و اعمال نشدن محدودیت‌های کرونایی در کشور منتشر کرد و در ادامه، نظراتی که برخی از مخاطبان در این باره با این رسانه در میان گذاشتند را می‌خوانیم:

«مسولان با تعطیلی تهران باعث افزایش کرونا شدند. اگر قصد دارند دوباره تعطیل کنند لطفا به فکر جمع کردن پول برای نباشند و هر ماشین را که قصد خروج از تهران دارد به پارکینگ ببرند.»

«دوبرابر جمعیت اردبیل از تهران مسافر اومده و مسولان فقط برای گرفتن پول ( جریمه ) همه را قربانی کردند!»

«جالب این که میخوان دو هفته دیگه تعطیلش کنند»

«به نظر من باید جریمه ۵ ملیونی بابت سفر بیرون شهری بذارن»

«من خودم تهران زندگی میکنم ولی تهران مسافرت نیاید شما هم نرید چیزیتون نمیشه»

«هر چی گرفتاری کرونایی داریم تو گیلان از همین مسافراتاست. تهرانی عزیز بشین خونت نیا شمال کرونا تموم شد کو گوش شنوا؟»

«اگرمردم به فکر جون خودشون نیستند به فکر بقیه باشن با این موج پنجم کرونا که نه روی تختهای بیمارستان جاهست ن تجهیزات پزشکی مراعات حال بقیه رو بکنیم تفریح همیشه هست اماسلامتیتون ب خطرنندازین واسه مسافرت»

«تو همین داستان کرونا بیشترین میزان بی توجهی از طرف همین تهرانیای عزیز بود.»

«هر چی پول نفت و گاز خوزستان و بوشهر هست میره تو تهران واسه عشق و حال پولداراش»

«بابا نگید تهرانی ها .دیگه اکثر ساکنین تهران شهرستانی هستند و چند روز تعطیلات که پیش میاد تشریف می برن زادگاهشان برای استراحت. خدا به همه سلامتی بده . انشاالله.»

«اینا تهرانی نیستن ، ساکن تهرانند. من در شمال امکان دارم ولی ۱۱ ماهه نرفتم و نمیرم تا این وضعیت تمام بشه حتی اگر حالا حالا درست نشه . البته من هم تهرانی نیستم بلکه تهران نشینم .»

برای اطلاعات بیشتر در همین مورد، گزارش « کمبود بنزین در راه است؟ » را هم بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.