خبر مهم:

کد مطلب: ۷۱۴۲۸۶

فرآورده‌های نفتی در بحران؟

فرآورده‌های نفتی در بحران؟

عدم همکاری شرکت‌های اصلی نفتی با شرکت‌های ایرانی و سخت‌تر شدن مبادلات تعداد زیادی از بازارهای ایران را کاهش داده و در حال حاضر تنها بازارهای آسیای میانه و چین باقی مانده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گفته کارشناسان صنعت نفت و پتروشیمی، با افزایش مشکلات مربوط به بازگشت پول، از طریق بانک، صرافی‌ها و خرید کالا، صادرات فرآورده‌های نفتی در هفته‌های اخیر دشوارتر شده است.

به نقل از پتروتحلیل، به عقیده این گروه شرایط تجارت مبهم شده و بسیاری از خریداران چه خارجی و چه ایرانی ترجیح می‌دهند از بازار عقب نشینی کنند.

عدم همکاری شرکت‌های اصلی نفتی با شرکت‌های ایرانی و سخت‌تر شدن مبادلات تعداد زیادی از بازارهای ایران را کاهش داده و در حال حاضر تنها بازارهای آسیای میانه و چین باقی مانده‌اند، گر چه صادرات برای شرکت‌های بزرگ و دارای اعتبار اندکی سهل‌تر است، اما با این حال زنگ خطر صادرات فرآورده های نفتی به گفته تاجران به صدا درآمده است.

به گفته این گروه نگاهی به تولیدات و صادرات جی و پاسارگاد این موضوع را نشان می‌دهد، علاوه بر آن کاهش فعالیت‌های اقتصادی هم سبب شده تا همچنان نگرانی‌ها در بازار فرآورده‌های نفتی وجود داشته باشد، عرضه‌ها و بارگیرهای قیر از پالایشگاه‌هایی مانند آبادان کاهش یافته و محدود شده است، به طوری که عرضه‌ها از این پالایشگاه به محدوده ۱۰ هزارتن vb رسیده است!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.