کد مطلب: ۸۷۷۲۸۵

افزایش حاشیه سود گازوئیل آسیایی برای نخستین بار در ۶ روز گذشته

افزایش حاشیه سود گازوئیل آسیایی برای نخستین بار در 6 روز گذشته

حاشیه سود گازوئیل  10 پی‌پی‌ام سولفور در آسیا برای اولین بار در شش جلسه معاملاتی اخیر افزایش یافت و در روز دوشنبه با بیش از 2 دلار افزایش به 26.49 دلار در هر بشکه رسید، و در پی افزایش قیمت‌های آتی گازوئیل ICE و قیمت‌های نفت خام، این در حالی است که مذاکرات مربوط به محموله‌های نوامبر در این هفته آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار در انتظار مذاکرات بیشتر در مورد بارگیری نوامبر است تا از شمال شرق آسیا آغاز شود و بخشی از منابع تجاری نیز مایلند ببینند که آیا پالایشگاه های هندی پس از افزایش ظرفیت داخلی، حجم بیشتری برای عرضه خواهند داشت یا خیر.

برآوردهای صادراتی از چین در حدود 1.3 میلیون تن برای دیزل و تا 1.9 میلیون تن برای سوخت جت باقی مانده است.

سرازیر شدن مجدد بشکه‌های روسیه پس از برداشته شدن نسبی ممنوعیت صادرات می تواند عرضه را افزایش دهد و در کل سود را محدود کند.

پرمیوم نقدی به 2.13 دلار در هر بشکه افزایش یافت که منعکس کننده عقب ماندگی گسترده تر در ساختار قیمت در ماه های اکتبر تا نوامبر است، اگرچه شکاف خرید و فروش مشهود بود.

داده‌های ردیابی کشتی کپلر نشان می‌دهد که یک کشتی دیگر میان برد حامل سوخت جت احتمالاً از اولسان به سمت منطقه ساحل غربی ایالات متحده حرکت خواهد کرد. با این حال، قیمت گازوئیل کمی افزایش یافت و کرک به حدود 2.25 دلار در هر بشکه رسید، زیرا عملکرد قیمت گازوئیل قوی تر بود و بحث ها در مورد سوخت هواپیما در مقایسه با آن محدود بود.

منبع: کانال تلگرامی بازار نفت، گاز و پتروشیمی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.