کد مطلب: ۸۹۳۳۴۰

متقاضیان کارت هوشمند سوخت بخوانند/ روش‌های پیگیری کارت سوخت

متقاضیان کارت هوشمند سوخت بخوانند/ روش‌های پیگیری کارت سوخت

کارت سوخت هم در زمان خرید خودروی صفر به شما تحویل داده نمی‌شود. کارت سوخت خودروی صفر معمولاً بین 20 تا 60 روز صادر و ارسال می‌شود. در گذشته کارت سوخت در محل نمایندگی به مالک تحویل داده می‌شد؛ اما در حال حاضر مالک باید منتظر دریافت آن از طریق پست باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیگیری کارت سوخت ماشین صفر و کارکرده (تعویض پلاکی) به 6 روش امکان‌پذیر است:

1. پیگیری کارت سوخت از پست

برای پیگیری کارت سوخت از پست، باید وارد سامانه najatracking.post.ir شوید و نوع مدرک را کارت سوخت انتخاب کنید. سپس، شماره VIN خودرو را وارد کنید. پس از ورود این شماره، اطلاعات مرسوله پستی مثل کد رهگیری، زمان تحویل و … نمایش داده می‌شود.

2. پیگیری کارت سوخت از پلیس +10

برای پیگیری کارت سوخت از پلیس +10، باید با در دست داشتن مدارک خودرو (شناسنامه، کارت ملی و بیمه نامه شخص ثالث) به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید. کارشناسان این مراکز پس از بررسی مدارک شما، کد رهگیری مرسوله کارت سوخت را در اختیارتان قرار می‌دهند.

3. پیگیری کارت سوخت از طریق تماس تلفنی

برای پیگیری کارت سوخت از طریق تماس تلفنی، باید با شماره 84470000-021 واحد ارتباط با مشتریان اداره پست یا 09627 شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تماس بگیرید.

4. پیگیری کارت سوخت از طریق سایت epolice.ir

برای پیگیری کارت سوخت از طریق سایت epolice.ir، باید وارد این سایت شوید و روی دکمه خدمات اینترنتی بزنید. سپس، وارد پروفایل خود شوید و به بخش خدمات راهور و سپس استعلام وضعیت کارت سوخت خودرو مراجعه کنید. پس از آن، شماره پلاک خودرو را وارد کنید. وضعیت کارت سوخت جدید یا المثنی شما نمایش داده می‌شود.

5. پیگیری وضعیت کارت سوخت از سامانه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی

برای پیگیری وضعیت کارت سوخت از سامانه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، باید وارد سامانه gts.niopdc.ir/cart/SearchCard شوید. سپس، شماره VIN خودرو را وارد کنید. وضعیت کارت سوختتان نمایش داده می‌شود.

6. پیگیری کارت سوخت از طریق پیامک

برای پیگیری کارت سوخت از طریق پیامک، باید کد VIN خودرو به‌صورت V*VIN را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ پیامک کنید

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.