کد مطلب: ۸۹۹۳۴۲

کارت سوخت نوروز تامین شد

کارت سوخت نوروز تامین شد

در ایام نوروز به تناسب جایگاه‌ها و میزان عرضه بنزین، تعداد کارت‌ سوخت آزاد حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا می کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، اگر راننده باشید، حتما می‌دانید که در پمپ‌بنزین‌ها دیگر خبری از کارت‌های سوخت آزاد نیست و نهایتا هر پمپ‌بنزین یک کارت داشته باشد که آن هم تا دست به‌دست شود، باید کلی معطل شوید.

حالا که تعطیلات عید در راه است و عده زیادی به جای وسایل حمل‌ونقل عمومی، با خودروی شخصی عازم سفر می‌شوند، یکی از مشکلاتی که ممکن است در مسافرت‌های طولانی گریبان آدم را بگیرد، همین نداشتن کارت سوخت یا تمام شدن سهمیه سوخت است.

به همین دلیل هم آنطور که سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفته قرار است در ایام نوروز به تناسب جایگاه‌ها و میزان عرضه بنزین، تعداد کارت‌های آزاد حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کند. به این ترتیب دیگر جای نگرانی باقی نمی‌ماند و اگر سهمیه بنزین در کارت سوخت‌تان تمام شده، می‌توانید با کارت آزاد، بدون معطلی بنزین بزنید.

این را هم اضافه کنیم که بهتر است برخی افراد فکر سوءاستفاده از این موقعیت را از سرشان بیرون کرده و درصورت داشتن کارت سوخت، از کارت خودشان استفاده کنند و اجازه بدهند آنهایی که واقعا کارتی ندارند یا سهمیه سوخت در کارتشان به اتمام رسیده، از این امکان استفاده کنند تا در روزهای شلوغ عید، به دردسر نیفتند.

منبع : همشهری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.