کد مطلب: ۸۹۹۹۴۲

افزایش مصرف گاز در دو روز گذشته/ شبکه گاز در تمام نقاط کشور پایدار است

افزایش مصرف گاز در دو روز گذشته/ شبکه گاز در تمام نقاط کشور پایدار است

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور میزان مصرف گاز با افزایش به ۶۰۰ میلیون مترمکعب رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی کشور گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی و هوای سرد در اکثر نقاط کشور میزان  مصرف گاز  در بخش خانگی و تجاری افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی طی دو روز گذشته  مصرف به ۶۰۰ میلیون مترمکعب در بخش خانگی و تجاری و صنایع و ... رسیده که بخش خانگی و تجاری سهم بسزایی از  مصرف را به خود اختصاص داده است.

او می‌گوید: خوشبختانه با اقدامات مناسبی که در شرکت نفت و شرکت ملی گاز انجام شد و همکاری بسیاری از دستگاه‌ها و صنایع کشور پایداری شبکه در حال حاضر در تمامی نقاط کشور و در اکثر استان‌ها وجود داشته و فشار مناسبی داریم.

تا این لحظه قطعی گاز نداشته‌ایم

او گفت: با اینکه میزان فشار گاز  در استان‌های شمالی نسبت به استان‌های جنوبی ما کمی پایین‌تر است، اما خوشبختانه قطعی گاز تا به این لحظه نداشتیم  و امیدواریم با همکاری مردم همانند گذشته از این شرایط سرما عبور کنیم.

وی افزود: از مردم انتظار داریم با صرفه جویی و بهینه سازی از این سرما و جبهه سرد عبور کنیم تا گاز به سرشاخه‌ها برسد چرا که استان‌های شمال غرب و شمال شرق و همچنین نواحی شمالی ما سرشاخه گازرسانی هستند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.