کد مطلب: ۹۰۴۱۷۰

کارگران پالایشگاه آبادان؛ مصوبه پاداش فرزندآوری سلیقه‌ای اجرا می‌شود

کارگران پالایشگاه آبادان؛ مصوبه پاداش فرزندآوری سلیقه‌ای اجرا می‌شود

پالایشگاه آبادان کارگران پیمانکاری را از مصوبه فرزندآوری تا حد زیادی معاف کرده و آن‌ را فقط برای کارگران و کارکنان رسمی خود درست اجرا می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، جمعی از کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: درحالیکه وزارت نفت طبق بخشنامه‌ای، همه شرکت‌های نفتی را ملزم به اجرای بخشنامه‌ی پاداش فرزندآوری کرده است، پالایشگاه آبادان کارگران پیمانکاری را از این مصوبه تا حد زیادی معاف کرده و آن‌ را فقط برای کارگران و کارکنان رسمی خود درست اجرا می‌کند.

این کارگران می‌گویند: وقتی هیئت وزیران و وزارت نفت در راستای سیاست جوان کردن جمعیت کشور چنین بخشنامه‌ای صادره کرده چرا پالایشگاه آبادان سلیقه‌ای عمل می‌کند؟

کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان گفتند: طبق این بخشنامه به کلیه کارگران و کارکنانی که فرزندان آن‌ها بعد از آبانماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده‌اند بر اساس ترتیب فرزندان مبلغی به صورت پلکانی به عنوان پاداش تعلق می گیرد اما متاسفانه در پالایشگاه آبادان این بخشنامه فقط در حق کارگران و کارکنان رسمی رعایت می‌شود و برای کارگران ارکان ثالث ناقص و با مبلغی ناچیز بدون در نظر گرفتن تعداد فرزندان انجام می‌شود.

کارگران پیمانکاری ارکان ثالث با طرح این سوال که آیا فرزندان ما کارگران پیمانکاری که بعد از آبانماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده‌اند سهمی در جوانی جمعیت کشور ندارند؟ در پایان گفتند: رفتار سلیقه‌‎ای پالایشگاه آبادان مشکلاتی برای این کارگران ایجاد و آن‌ها را در انجام کار شخصی و اداری دچار سردرگمی کرده است.

 

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.