خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۰۲۸۱

ساماندهی قطعی برق در واحدهای تولیدی فولاد

ساماندهی قطعی برق در واحدهای تولیدی فولاد

رئیس هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان گفت: باید از خسارتهای غیر قابل جبران ناشی از قطعی برق در واحدهای صنعتی فولادی استان جلوگیری شود.

به گزارش تجارت‌نیوز،  نواده اباذر با اشاره به جلوگیری از خسارتهای غیر قابل جبران ناشی از قطعی برق در واحدهای صنعتی فولادی استان گفت  : با اذعان به اینکه ۱۸هزار مگاوات کمبود انرژی داریم و تمامی صنعتگران فولاد هم متوجه این موضوع هستند، ‌اما ما نمی توانیم با ظرفیت ۶۰ و ۷۰ در صد به تولید ادامه بدهیم. ۱۰ الی ۱۵ درصد کاهش انرژی را می توانیم به نحوی تحمل بکنیم اما بیش از آن امکانپذیر نیست. لذا از وزارت نیرو انتظار داریم به طور متوازن به تولیدکنندگان فولاد همانند سایر صنایع ، قطعی برق در نظر بگیرد . 

کلامی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به نقش حاکمیتی و تعهدات استانداری برای تامین انرژی واحدهای صنعتی، اصناف، کشاورزی و خانگی گفت:  یک روز تعطیلی مشخص برای واحدهای تولیدی مناسب است و خسارت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

در پایان این نشست مقرر شد در جلسه ای میزان مصرف واحد های فولادی مجددا مورد بررسی قرار گرفته و ایام تعطیلی هر واحد بطور جداگانه برای تامین ناترازی انرژی اعلام شود.

 

منبع : سنا نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.