فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۵۲

سهمیه سوخت رودبار ۳ برابر شد

سهمیه سوخت رودبار ۳ برابر شد

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره بر مهیا کردن سوخت شهرستان در ایام تعطیلات یک هفته اخیر، گفت: در هفته گذشته«۱۰ تا ۱۷ شهریورماه» سه برابر در حالت عادی به مقدار ۳ میلیون و ۲۱۷ هزار لیتر سوخت وارد شهرستان شد.

به گزارش تجارت نیوز،

طهمورث عموپور امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار با اشاره به اجرای نصب دوربین‌های الکترونیکی اخذ عوارض، اظهار کرد: جهت بررسی تعداد ورود و خروج خودروها به استان بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان به مدیرعامل شرکت آزادراه قزوین-رشت ابلاغ شده که بعد از محل عوارضی فعلی فقط دوربین‌های تردد شمار نصب می‌شود و نصب دوربین‌های هوشمند الکترونیکی اخذ عوارض بعد از پل زیتون در آزادراه نصب خواهد شد.

وی افزود: ورود کم سابقه مسافران به استان گیلان که اکثرا از شهرستان رودبار ورود و خروج داشتند بیش از ظرفیت استان بود و همانگونه که در اخبار سراسری توسط مسئولان کشوری بیان شد استان‌های گیلان، مازندران و خراسان رضوی در پذیرش مسافران اشباع شده بودند.

فرماندار شهرستان رودبار ضمن قدردانی از اعضای شورای ترافیک و پرسنل خدوم فرماندهی انتظامی شهرستان، تصریح کرد: مجموعه شورای ترافیک شهرستان برای مدیریت حجم سنگین خودروها به‌ صورت جهادی و میدانی در عرصه بودند.

رئیس شورای اداری شهرستان رودبار با اشاره بر مهیا کردن سوخت شهرستان در ایام تعطیلات یک هفته اخیر، گفت: در هفته گذشته «۱۰ تا ۱۷ شهریورماه» سه برابر در حالت عادی به مقدار ۳ میلیون و ۲۱۷ هزار لیتر سوخت وارد شهرستان شد.

عموپور با تاکید بر رفع مشکلات مردم از سوی مسئولان ادارات شهرستان، گفت: به روسای ادارات بارها متذکر شده‌ام که برای رفع مشکلات مردم، قانون را خم کنند تا مطالبات مردم مرتفع شود.

 

وی با اعلام حرکت عظیم میدانی و فرهنگی در سطح شهرستان، گفت: در ۱۵ مهرماه سال‌جاری حرکت عظیم میدانی و فرهنگی با موضوع بازسازی عملیات کربلای ۲، انقلاب، تاریخ و غیره برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان رودبار یادآور شد: روسای ادارات، نهادها، بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی و دهیاران در راستای اجرای هرچه بهتر برگزار شدن این ویژه برنامه بزرگ فرهنگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان همکاری و هماهنگی داشته باشند.

عموپور شکست دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را در عرصه‌های فرهنگی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با مضمون تاریخی و هویتی دانست و افزود: در بمباران دشمن، در عرصه فرهنگی اجرای این ویژه برنامه، اثرگذاری و اثربخشی مناسب بین جوانان خواهد داشت.

مقام عالی دولت در شهرستان رودبار در پایان به اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم شهر رودبار اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مردم شهر رودبار این است که قطعه جدید آزادراه منجیل-رودبار رمپ دسترسی ورود و خروج محلی به شهر رودبار داشته باشد که با پیگیری‌های اینجانب و نماینده محترم شهرستان‌ در مجلس شورای اسلامی جانمایی آن انجام گرفته و اجرا خواهد شد.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.