فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۹۱۸

فروش اجباری مکمل در جایگاه‌های سوخت پیگرد قضایی دارد

فروش اجباری مکمل در جایگاه‌های سوخت پیگرد قضایی دارد

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: فروش اجباری مکمل بنزین در جایگاه ها پیگرد قضایی دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

رضا نواز با بیان اینکه فروش اجباری مکمل در جایگاه‌ها پیگرد قضایی دارد، اظهار داشت: نبود قیمتگذاری و استاندارد برای مکمل های سوختی موجب شده سودجویی در این امر چه در جایگاه ها و چه سایر مراکز افزایش یابد.

وی ادامه داد: در صورتیکه گزارش رسمی شکایت واصل شود اقدام قضایی و تعزیراتی در دسترس است.

سخنگوی صنف جایگاه داران خاطرنشان کرد: تقاضای مردم برای خرید مکمل افزایش یافته و عدم تعیین تکلیف این محصول موجب تناقض ها و رواج سودجویی شده است.

نواز گفت: هم اکنون در سایت های معتبر اینترنتی و مغازه ها به وفور مکمل به فروش می رود و میزان آن بسیار بیشتر از جایگاه هاست.

وی افزود: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اعلام کرده مکمل ها را تایید نمی کند و فروش آن ممنوع است، البته برخی پرسنل جایگاه ها اکثرا بدون اطلاع مالک اقدام به فروش اجباری مکمل می کنند که مردم نباید وجه را پرداخت کنند و با متوقف کردن خودرو با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و از پلیس بخواهند مشخصات پرسنل متخلف را در گزارش بنویسد، سپس می توان به راحتی اقدام قضایی و تعزیراتی حتی به صورت اینترنتی وغیر حضوری انجام دهند.

سخنگوی صنف جایگاه داران ادامه داد: بارها این موضوع اطلاع رسانی شده و مردم باید دقت بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته چون نهادهای نظارتی بدون توجه به اصل شخصی بودن جرم و مجازات بعضا مالک جایگاه را جریمه می کنند لذا حاشیه امن برای پرسنل متخلف ایجاد شده که در تلاشیم این مساله رفع شود و هریک از پرسنل که تخلف داشته باشند باید پاسخگو باشند.

سخگوی صنف جایگاه داران ادامه داد: کاهش عرضه بنزین سوپر هم موجب افزایش درخواست مکمل توسط مردم می شود.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.