فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۰۸۸

محکومیت شش میلیارد ریالی به دلیل سوء استفاده از کارت سوخت در لرستان

محکومیت شش میلیارد ریالی به دلیل سوء استفاده از کارت سوخت در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از محکومیت شش میلیارد و ۶۳۵ ریالی به دلیل سوء استفاده از کارت سوخت خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

علیرضا لطفی گفت: پرونده فروش ۱۳۱۳۱ هزار و ۱۵ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش سه میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال در شعبه چهارم و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت شش میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی افزود: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لرستان این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در ادامه گفت: پرونده قاچاق ماینر به ارزش ۲ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد ۳۱۱ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد با بازرسی از یک خانه محموله قاچاق را کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.