کد مطلب: ۹۰۴۵۴۸

وزیر دفاع : اسرائیل سیلی محکمی خواهد خورد

وزیر دفاع : اسرائیل سیلی محکمی خواهد خورد

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: رژیم اسرائیل به خاطر ترور مستشاران ایرانی در سوریه سیلی محکمی خواهد خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با تاکید بر حمایت از ملت فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی به خاطر ترور مستشاران ایرانی در سوریه سیلی محکمی خواهد خورد.

  امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به خاطر ترور مستشاران ایرانی در سوریه سیلی محکمی خواهد خورد.

وی همچنین تاکید کرد که بی‌شک پیروزی نهایی را فلسطینی‌ها محقق خواهند کرد.

امیر آشتیانی خاطرنشان کرد که تمام ملت‌های جهان و نیروهای مقاومت در منطقه امروز حامی ملت فلسطین هستند.

اقدامات صهیونیست‌ها نمایانگر اوج شکست و افتضاح آنان است

بنابر گزارش ایسنا، سردار حسین نجات نیز در جمع خبرنگاران حاضر در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به دلایل حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: اسرائیل دو شکست بزرگ خورده، اول شکست اطلاعاتی است که برخلاف همه برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بود عملیات طوفان الأقصی توانست تا عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کند.

وی افزود: دومین شکست صهیونیست‌ها در این است که به هیچکدام از اهداف خود باوجود بمباران چندماهه غزه نرسیدند و به همین دلیل دست به اعمال انفعالی می‌زند که نمایانگر اوج شکست و افتضاح رژیم اشغالگر قدس است.

نجات یادآور شد: کارهایی که این رژیم در سوریه و دیگر نقاط انجام می‌دهد هم نشانگر خشم فراوانش از محور مقاومت است که دائما به این رژیم فشار می‌آورد و ضربه می‌زند.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.