خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۳۸۸۰

واکنش علی باقری به خبر سپردن پرونده هسته‌ای به شمخانی

واکنش علی باقری به خبر سپردن پرونده هسته‌ای به شمخانی

سرپرست وزارت خارجه درخصوص واگذاری پرونده هسته‌ای به شمخانی، تصریح کرد: فعالیت‌های هسته‌ای در چارچوب تدابیر نظام زیر نظر شورای عالی امنیت ملی همچنان ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه پیش از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی پیرامون مذاکرات غیرمستقیم و تبادل پیام میان ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام ها مانند گذشته ادامه دارد و هیچ وقفه‌ای در این مسیر صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که «آخرین دستور و تاکید رییس‌جمهور شهید در عرصه سیاست خارجی چه بوده است؟» ابراز داشت: تاکید ایشان همواره بحث فعال بودن در عرصه سیاست خارجی و محوریت سیاست همسایگی و تعامل جدی با همسایگان در عرصه‌های مختلف بوده است.

سرپرست وزارت خارجه درخصوص واگذاری پرونده هسته ای به شمخانی، تصریح کرد: فعالیت های هسته‌ای در چارچوب تدابیر نظام زیر نظر شورای عالی امنیت ملی همچنان ادامه دارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی عنوان کرد: مذاکرات برای آزادسازی بخش های دیگر پول های بلوکه شده همچنان ادامه دارد.

باقری در پاسخ به این سوال که «آیا در جریان سفر اخیر با وزیر خارجه عمان درخصوص مذاکرات هسته ای بحث و رایزنی صورت گرفته؟»، تاکید کرد: ما در موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله موضوع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در نسل کشی مردم این منطقه به طور مفصل صحبت کردیم و در موضوعات دیگر هم رایزنی داشتیم.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.