فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۶۹۹

ایران ایر از سوی اروپا تحریم شد/ مسئولان خود را به خواب زده اند؟

ایران ایر از سوی اروپا تحریم شد/ مسئولان خود را به خواب زده اند؟

فرانسه، آلمان و انگلیس سه کشور اروپایی چند روز است در بیانه‌ای رسمی اعلام کردند اقدامات فوری برای لغو قرارداد‌های دوجانبه خدمات هوایی با ایران و تحریم شرکت هواپیمایی "ایران ایر" انجام می‌دهند.

به گزارش تجارت نیوز،

در حالی که تمامی رسانه‌های بین المللی و حتی داخلی خبر از تحریم پرواز‌های شرکت ایران ایر به اروپا می‌دهند سخنگوی هما در اظهاراتی مبهم و تعجب آور اعلام کرده که این مطلب به صورت رسمی از سوی طرف مقابل (اروپا) به هما ابلاغ نشده است.

فرانسه، آلمان و انگلیس سه کشور اروپایی چندر روز است در بیانه‌ای رسمی اعلام کردند اقدامات فوری برای لغو قرارداد‌های دوجانبه خدمات هوایی با ایران و تحریم شرکت هواپیمایی "ایران ایر" انجام می‌دهند. بنابراین باید گفت مسئولان ایران ایر و سخنگوی هما آیا این اخبار را ندیده اند یا این که خود را به خواب زده اند؟

جالب‌تر این که حتی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به تحریم ایران ایر واکنش نشان داده است، اما گویا مسئولان ایران ایر از چیزی خبر ندارند.

از سوی دیگر حتی خبرگزاری دولت یعنی ایرنا نیز اقدام به انتشار این خبر کرده است وگویا همه از این تحریم خبر دارند جز مسئولان ایران ایر و هما؟!

گویا خبر اعلام رسمی نشدن تحریم ایران ایر که از سوی مدیرعامل هما عنوان شده در کانال روابط عمومی ایران ایر هم درج و سپس از این کانال حذف شده است که این مطالب گویای مطالب زیادی است.

توئیت

منبع : فرارو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.