کد مطلب: ۸۲۰۹۴۴

محمدعلی نیکبخت، وزیر پیشنهادی کشاورزی کیست؟

محمدعلی نیکبخت، وزیر پیشنهادی کشاورزی کیست؟

معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی محمدعلی نیکبخت به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس خبر داد. اما وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کیست و چه سوابقی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، آنگونه که معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داده، رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس، نیکبخت را به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس معرفی کرده است.

محمد علی نیکبخت، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پیش از این معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بوده است. وی ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران را هم در کارنامه کاری خود دارد.

سال گذشته بود که نیکبخت در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به معاونت این سازمان منصوب شد. اما اطلاعاتی از دیگر سوابق کاری و تحصیلی نیکبخت در دسترس نیست.

پیش از این سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی بود که اواخر فروردین ماه از این سمت استعفا داد. با پذیرش این استعفا از سوی ابراهیم رئیسی، محمد آقا میری به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد. تا چندی پیش انتظار می‌رفت که محمد آقامیری به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شود. اما امروز گزینه وزارت تغییر کرد و گفته می‌شود رئیسی ترجیح داده که نیکبخت را راهی ساختمان وزارت جهاد کشاورزی کند.

هنوز تاریخ حضور نیکبخت برای دریافت رای اعتماد در مجلس مشخص نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقای وزیر انتخاب شدید رسیدگی فرمایید جهاد از روستائیان استان البرز که خارج از بافت اتاق یا خانه ساختن چند ین میلیارد پول گرفتن و می گیرن چونکه نبش میدان سپاه جهاد دارد ساختمان بزرگی می سازد و می خواهد پولشو از این ره بدست بیاورد

  • ناشناس

    انتخاب غلط و مفتضحانه ی رئیسی همچنان ادامه دارد نیکبخت انتخاب اشتباه دولت است ، رئیسی درست بشو نیست

    • ناشناس

      سلام آیاجنابعالی شناختی از ایشان دارید؟مهندس نیکبخت مدیری لایق وتوانمند می باشدایشان باسوابق درخشان درجهادساندگی سابق،مدیرجهادسازندگی شهرستانهای نیکشهر،چابهار،زابل،شرکت جهادنصر،سازمان تعاون روستایی استان وریاست سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان درکارنامه اش دارد هرکجا بوده موجب تحول بوده

    • ناشناس

      تحول واژگون؟ رییسی اسطوره انتخاب وزرای بی کفایت هست